.

Beantwoord

Wat wordt er verstaan onder een Badges?

  • 22 July 2018
  • 8 reacties
  • 423 Bekeken

Ls,

Ik rechts een staatje staan met namen onder Badges, wat houd dat in?

Simyo gebruik ik pas nu 3 weken en kom allerlei wetens waardigheden tegen die geen enkle
andere telefoon maatschappij heeft.

TOP

Fototman
icon

Beste antwoord door Groentjuh 22 July 2018, 19:14

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Badges zijn een soort van onderscheidingen, die je op het forum kunt halen. Als je bijvoorbeeld veel android gerelateerde vragen beantwoord, dan behaal je de "Android expert" badge.

Met badges kun je op zich niets. Het is gewoon iets leuks voor erbij!
Reputatie 6
Badge +5
Hi fotoman,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat Groentjuh zegt! Je kan badges verdienen door vragen te beantwoorden en te reageren op topics. Ik heb bijvoorbeeld de Globe trotter, Open boek en Gewoon slim badges. Groentjuh heeft er al een stuk meer 😉 Hoe meer je je best doet, hoe meer batches je kan verdienen. Leuk toch?

Gaaf om te lezen dat je ons zo top vindt 😃 Gaat dit specifiek over het forum? Zou je me kunnen vertellen over wat voor wetenswaardigheden je het allemaal hebt? Hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Ik heb ze allemaal, Simyo denkt dat ik alwetend ben 😂
Reputatie 7
Badge +9
Ja, windows phone en ios doe ik niet aan! 😋
Ik heb ze allemaal, Simyo denkt dat ik alwetend ben 😂
Ik heb er geen, Simyo denkt niet dat ik alwetend ben 😂 en dat verschaft toch wel wat voordelen.😁

Kan zijn dat het speelt dat ik de badges uit heb staan.😉 Geen idee, zo vaak kom ik hier niet. 😎
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Iedereen,

Ik heb ze allemaal, Simyo denkt dat ik alwetend ben 😂

Hahaha Ray toch! Wil je zeggen dat je niet alleswetend bent? Je bent een van de weinigen die de Windows Phone expert badge hebt! 🙂 Net als Groentjuh doe ik daar zelf niet aan en Friesian die houdt liever geheim op welke vlakken hij allemaal uitblinkt als forum expert (stiekem kan ik ze wel zien hoor, het zijn er ook een hoop! :)).

Groetjes,
Thomas
Nee Thomas, anders.
Voor mijn soort van werk is het heel belangrijk dat ik mijn ware identiteit niet prijsgeef. Ik raad je dan ook aan er niet naar te vragen. Da's heul errug gevaarlijk.😁

Sorry dat we off topic gaan beste fotoman.🙂
Reputatie 5
Badge +5
Ha, Friesian, daar heb ik ook wel eens last van! Alleen m'n achternaam helpt dan niet zo om het geheim te houden. [insert James Bond riedel]

Reageer