.

Beantwoord

Wanneer een reactie wordt geplaatst dan duurt het 4 minuten voordat het onder de noemer recent zichtbaar wordt. Is dit wel normaal?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wanneer een reactie wordt geplaatst dan duurt het 4 minuten voordat het onder de noemer recent zichtbaar wordt. Is dit wel normaal? Dacht dat dat eerst anders was.

Zijn er meer die dit zien, deze vertraging?
icon

Beste antwoord door Samantha 2 March 2017, 17:27

Bekijk originele reactie

14 reacties

Jij bedoelt dit?

https://forum.simyo.nl/over-simyo-forum-80/melding-homepage-forum-word-niet-bijgewerkt-na-plaatsen-reactie-topic-37024
Idd, blijft opvallend lang stil, dat is hetzelfde verhaal.
Badge +7
Hoi Friesian en Ray,

Bedankt voor het doorgeven! Heel fijn dat jullie zo goed opletten :)

Dit probleem is bekend bij ons. Insided is dit aan het onderzoeken. Ze zijn hierbij aan het kijken naar hoe vaak dit gebeurt, hoe lang het duurt, wanneer het gebeurt etc. Vandaar dat het waarschijnlijk nog wel even gaat duren voordat het opgelost is. Hebben jullie nog even geduld, heren?

Groetjes,
Samantha
Geduld is een schone zaak, Samantha, en een tussentijdse update ook.:)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Klopt! 🙂 Helaas zijn we niet persoonlijk degenen die het onderzoek uitvoeren, dus we zullen het gezamelijk moeten afwachten.

Groetjes,
Jihane
Opgelost ?

Klein testje, nope.

**edit
Lijkt van wel verbetering te zijn.
https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/wist-je-datjes-32120/index11.html#post157030
Deze stond er wel 'zojuist'.
Reputatie 7
Badge +10
Goed dat je het af en toe eens test 😉 Zodra ik meer weet, hoor je dit natuurlijk van me!
Is er al iets bekend? Ik ervaar dit nog steeds...
Reputatie 7
Badge +10
Goed dat je dit omhoog haalt! Ik heb nog niets gehoord 😞 Ik ga ze gelijk vragen om een update!
Test.

*edit
Heb intussen de aardappelen geschild en gekookt 😉 4 minuten...
Aardappelen moet wel iets langer koken dan 4 minuten. 😛
Kheb ze heul errug gaar geblancheerd. 😛
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb nog geen reactie ontvangen 😞 Ik zal eens een belletje doen!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi!

Het kan maximaal 5 minuten duren voordat de 'recent-widget' wordt aangepast. Dit is zo opgezet om de performance te verbeteren, als de widgets constant real-time worden aangepast heeft dit een grote impact op de laad snelheid van het platform.

Het was voorheen inderdaad sneller en dus realtime. Maar dit was te zwaar voor het platform!

Reageer