.

Schrijfveld antwoorden in het forum

  • 30 January 2017
  • 20 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Hey dit berichtje is vooral voor de moderators,

ik wilde vragen of het mogelijk was om de textarea in Topics automatisch groter te maken of standaard groter te maken.
Nu heb ik vaak dat ik een wat langer antwoord heb en dat ik moet scrollen op mijn groot genoege monitor om de rest van mijn verhaal/antwoord te zien.
Dit is soms best irritant.
Ik zou het erg waarderen als dit gemaakt wordt.

Groet Paul

20 reacties

Goeie Paul, had ik ook al eens geopperd. Herinner mij nog steeds antwoord te moeten krijgen 😃
Reputatie 5
Badge +6
Ik zou zelfs dit al genoeg vinden:

resize: vertical;
op de textarea.

Het is letterlijk een line om het zelf te laten resizen.

Groet Paul.
Reputatie 7
Ja, ik ga hierin mee.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi PaulH,

Goed dat je dit bij ons aangeeft :)

Ik kan me voorstellen dat je graag de hele tekst wilt kunnen zien in plaats van te moeten scrollen. Dit is simpelweg veel makkelijker! Het automatisch aanpassen van het veld zal lastiger te regelen zijn dan de optie om het zelf aan te passen. Ik heb direct een bericht gestuurd naar de juiste persoon om na te vragen wat hierin de mogelijkheden zijn. Ik houd jullie op de hoogte :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +6
Dankjewel Angela,

dat was wat ik hoopte te bereiken.
Hopelijk zien we de verandering snel terug op de website.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Goeie suggestie PaulH! Ik hoop dat we snel nieuws voor je hebben.

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +10
Suprise! Ik heb dit best snel kunnen regelen met de verantwoordelijke partij 🙂 Zij gaan hier nu mee aan het werk om deze editor aan het tekstvlak toe te voegen! Zodra ze dit voltooid hebben, zal ik jullie een seintje geven.

Bedankt voor dit goede idee om ons forum te verbeteren.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi(t) allemaal,

Goed nieuws! Vandaag zal de nieuwe 'editor' toegevoegd worden waarmee je het tekstvlak groter kunt maken. Rechts onderin de hoek zal er een klein hoekje verschijnen waarmee je het veld groter kunt maken 🙂 Zodra dit live is, laat ik het natuurlijk nog even weten!

Nogmaals bedankt voor het goed idee!

Groetjes,
Angela
Hot allemaal,



Laatst gecheckt.. 36.9 😃
Kan ook in dit topic, lijkt me.
Waarom geen tiny editor zoals in Word?

Insided kost al heel veel en dan komen ze met een prehistorische methode aanzetten.:(

Als ik bold wil schrijven (b /b) dan wil ik niet die onzin. Dat kan veel beter voor hetzelfde geld ! En niet iets van voor de oerknal. :P

Ben benieuwd of anderen zich hierin kunnen vinden.
Reputatie 7
Ben benieuwd of anderen zich hierin kunnen vinden.

Wat je aanhaalt, lijken me goede punten. Echter, de geboden mogelijkheid vind ik al wel heel erg prettig en deze werkt goed.
Ik zie dat er nu dus iets is veranderd. Je kunt heel makkelijk het typevenster verschuiven om het van formaat te veranderen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst dacht dat het een vlekje was. Ik maar boenen en boenen :D

Reputatie 7
Badge +10
Haha! De wijziging is inderdaad live gegaan 🙂 Goed dat je het gevonden hebt! Bevalt het een beetje?

@Friesian, ik snap wat je bedoelt, en ik heb gelijk navraag gedaan voor zo'n editor. Deze bestaat nog niet! Hij is wel in ontwikkeling. Ik hoop jullie in de toekomst blij te kunnen maken hiermee 🙂
Ik heb nog geen lange teksten hoeven schrijven. Maar vind dit wel ideaal. Het leest namelijk makkelijker terug als je dus een lap tekst hebt getiept 🙂
Badge +7
Ja het leest een stuk makkelijker he? Ik vind het ook fijn als ik mijn tekst goed kan doorlezen in één overzicht. Zie je meteen of alles een beetje logisch klinkt. We horen graag jullie ervaringen 🙂
Reputatie 7
Zoals ik al aangaf gisteren, deze optie werkt erg goed! Ik ben er blij mee.
Voor mezelf net een test-topic gemaakt. Even doordenken van de functie en ik kan alleen maar zeggen, werkt prima dames en heren.

I Like it very much.
Zoals ik al aangaf gisteren, deze optie werkt erg goed! Ik ben er blij mee.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat als het operationeel wordt dat jij ook tevreden zult zijn met de tiny editor. 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Hey iedereen,

fijn dat dit geregeld is.
Ik heb regelmatig dat ik veel moet uitleggen of meerdere opties in de gaten moet houden.
In zulke gevallen is het veel fijner en overzichtelijker om gewoon je veld wat groter te maken.
Heel erg bedankt!
Ook dank aan de persoon die het daadwerkelijk mogelijk heeft gemaakt, iemand van de ICT afdeling!

Groet Paul

P.S. Ik heb er in dit bericht ook al gebruik van gemaakt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal!

Yay, wat goed om te horen dat iedereen blij is met de optie om het schrijfvlak te vergroten.

Groetjes,
Jihane

Reageer