.

"Actief sinds laatste bezoek" werkt niet meer.


Reputatie 7
Badge +9
Sinds gisteren werkt de "Actief sinds laatste bezoek" knop niet meer naar behoren. Als het goed is houdt de website bij welke nieuwe posts verschenen zijn sinds de laatste keer dat je hebt ingelogd, maar ik krijg nu elke keer honderden posts te zien die ik de vorige keer ook al had gezien. Het is niet een cookies-kwestie want die heb ik verwijderd uit Safari (voor MacOS Sierra). Iemand anders die dit ook is opgevallen?

Ik zou natuurlijk een andere browser kunnen gebruiken maar dat is het punt niet: Safari heeft altijd prima gewerkt en zou het nog steeds moeten doen (er is recentelijk geen nieuwe versie geĂŻnstalleerd).

19 reacties

Ligt niet aan je Safari. Zag het zojuist ook en ik gebruik Chrome. Heb nu 1044 pagina's als "actief sinds laatste bezoek" staan.
Reputatie 1
Badge +4
Ligt niet aan je Safari. Zag het zojuist ook en ik gebruik Chrome. Heb nu 1044 pagina's als "actief sinds laatste bezoek" staan.
Bij mij idem - Windows7 met chrome en IE "maar" 615 pagina's :S
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar ik krijg sinds kort ook regelmatig een error bij het verlaten van het forum (uitloggen). De forumsoftware draait duidelijk niet helemaal lekker op dit moment.

Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie meldingen! Ik weet niet of de problemen op dit moment nog spelen, maar ik heb ze wel direct doorgezet naar support. Ik wil uiteraard weten of er inderdaad iets niet goed ging of zelfs nog niet goed gaat. Bedankt voor de verschillende voorbeelden en browsers 🙂 Zodra ik meer informatie heb, horen jullie dit van mij!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
Momenteel lijkt het mij nog niet goed te gaan met 1042 pagina's ??

Ik heb nu maar 10 ongelezen pagina's. Ik heb die andere 1032 reeds gelezen. 🆒
Simyo bereidt speciaal voor jou een zeer uitgebreide vragenlijst voor. Suuk 6 gozer. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Dit zie ik na vanochtend eerst te zijn uitgelogd en meteen daarna weer ingelogd:

Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Dankzij jullie duidelijke omschrijvingen van het probleem, heeft de support-desk het vrij snel kunnen oplossen 🙂 Sinds vrijdag zou het allemaal weer normaal moeten werken. Kunnen jullie dit bevestigen?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Het probleem is inderdaad verholpen.
De melding zoals in Scotsman's bijlage krijg ik wel op mijn tablet.
Reputatie 5
Badge +9
@Scotsman, mooi dat het probleem verholpen is!

@Friesian, heb jij het probleem nog steeds op je tablet? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Is niet echt problemo, maar idd foutcode error 1.1.
Ook op laptop...uitlog, foutcode 1.1
Reputatie 7
Badge +10
Ah, dat is inderdaad een ander issue wat met de oudere templates te maken heeft 🙂 Daar wordt aan gewerkt!
Ik dacht het al...no problemo voor paerdjuh. Btw Angela, de suikerklontjes zijn op. :@:P:)
Reputatie 7
Badge +9
Oh dear. Vanochtend stond de teller van het aantal (voor mij) nieuwe berichten op 446 wat mij onwaarschijnlijk hoog lijkt. Is het forum weer de tel kwijt?

EDIT
Hmmm. De teller heeft zijn kluts weer gevonden lijkt het, want nu (37 minuten later) zie ik maar drie nieuwe posts.
Badge +7
Hoi Scotsman,

Oei, het gaat dus nog niet helemaal goed. Kun je dit een paar dagen in de gaten houden? Als dit vaker gebeurt, gaan we dit gewoon weer doorzetten.

@Friesian, Ojeeee.. Kunnen je paardjes wel zonder?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Scotsman,

Oei, het gaat dus nog niet helemaal goed. Kun je dit een paar dagen in de gaten houden? Als dit vaker gebeurt, gaan we dit gewoon weer doorzetten.

@Friesian, Ojeeee.. Kunnen je paardjes wel zonder?

Groetjes,
Samantha


Zal ik doen Samantha

Reageer