.

Windows 10 Creators Update op minder MS Windows 10 smartphones........


Reputatie 7
Het lijkt officieel te zijn, maar helaas zal de komende 3e gratis Windows 10 update (weer) op minder toestellen beschikbaar komen......

https://nl.hardware.info/nieuws/51660/windows-10-creators-update-gaat-slechts-op-13-smartphones-verschijnen

10 reacties


Windows 10 Creators Update gaat slechts op 13 smartphones verschijnen


Ik hoop toch echt dat ze modellen i.p.v. smartphones bedoelen, anders word het wel erg karig 😃
Badge +7
Hoi RicoK,

Dat zou niet zo mooi zijn! Een nieuwe update voor maar 13 modellen is inderdaad niet veel. Heb jij een Windows toestel die deze nieuwe update krijgt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Dat zou helemaal niet de moeite zijn inderdaad 😛
Reputatie 7
Nee, zoals je uit mijn avatar kunt zien.....

Wel gebruikt mijn vader een Lumia 650 die (nog) wel van een update kan gaan worden voorzien.
Reputatie 5
Badge +9
Top dat die nog wel beschikbaar is voor de Lumia650. Erg jammer voor de toestellen waar het niet op beschikbaar is.

Er staat dat de update vanaf vandaag beschikbaar is. Heeft iemand de update al gedownload?
Reputatie 7
Naar ik heb begrepen zal deze update gefaseerd gaan worden uitgerold.
Dat is voor pc's en laptops. Voor de mobiele apparaten is dat de 25e.

https://www.google.nl/amp/s/www.allaboutphones.nl/windows-phones-windows-10-creators-update/amp/
Reputatie 7
Badge +10
Nee, zoals je uit mijn avatar kunt zien.....

Haha, ik moest hier even om gniffelen.

Ik ben benieuwd naar de update! Wie gaat 'm allemaal downloaden de 25ste?

Groetjes,
Jihane
Nee, zoals je uit mijn avatar kunt zien.....

Haha, ik moest hier even om gniffelen.

Ik ben benieuwd naar de update! Wie gaat 'm allemaal downloaden de 25ste?

Groetjes,
Jihane


Als je Windows Mobile hebt vanaf de 25 ja. Voor je pc of laptop vanaf eergisteren.
Reputatie 7
Mijn zoon heeft voor zijn (basis)school wel een Windows 10 laptopje. Ik zal aanstaand weekend eens gaan zien of voor deze laptop de W10 update klaar staat. Maar, omdat de uitrol gefaseerd plaats vindt, houd ik er rekening mee dat dit nog niet het geval zal zijn.
Badge +7
Hoi RicoK,

Oeps, ik heb je avatar blijkbaar niet goed genoeg bekeken. Sorry! :$

Laten we hopen dat deze update zo snel mogelijk voor hem klaar staat. Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen.

Hou je ons hiervan op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

Reageer