.

Beantwoord

Waarom zijn de kosten in de telefoonshop zo hoog?

  • 15 December 2016
  • 12 reacties
  • 480 Bekeken

Hallo Simyo,

In de telefoonshop zijn de prijzen hoger als op internet.
Houden jullie het internet in het oog?

Voorbeeld is de prijs van de Huawei P9 lite!
icon

Beste antwoord door Caspar 15 December 2016, 14:13

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Happie,

Welkom op 't forum.

Wat leuk dat je een kijkje hebt genomen in onze telefoonshop! Het kan zijn dat de prijzen niet helemaal overeenkomen met wat ergens anders op het internet is te zien, maar we proberen altijd een mooie prijs aan te bieden. Was je ook op de hoogte van de 10% korting die je krijgt als je Simyo klant bent?

Groetjes,
Caspar
Zelfs met de 10% klanten korting zijn ze duurder Caspar 😛
Ik sluit mijzelf aan bij Raytje. Zelf met de korting is Simyo duurder.
Reputatie 7
Badge +10
Goed dat jullie dit opmerken, Raytje & Happie! Dat is belangrijke informatie voor ons en we gaan zeker aan de slag met deze feedback. Het kan natuurlijk dat sommige verkopers van deze telefoons extra kortingen aanbieden waar wij niet aan kunnen tippen. Maar ik ga zeker voor je kijken wat we hieraan kunnen veranderen. Nogmaals bedankt voor de feedback.

Hebben jullie hier op dit moment nog andere vragen over?

Groetjes,
Angela
Dag Angela,

Ok. Ik ben zelf klant bij Simyo en automatisch kijk je dan wat het aanbod is bij Simyo. Ik zit nog te twijfelen de Huawei P9 of P9 lite of Honor 8 plus.

Overigens ik ben zeer te vreden met Simyo.

Fijne Feestdagen
Reputatie 7
Badge +10
Dan kan ik me voorstellen, Happie! Het blijft natuurlijk zo dat wij geen 'leverancier' zijn voor telefoon maar ons echt richten op Sim Only abonnementen en Prepaid aansluiting. In sommige gevallen is de 10% korting juist erg gunstig. Het kan ook voorkomen, zoals ik vertelde in mijn vorige bericht, dat er andere acties lopen die in dat geval voordeliger voor je uitkomen.

Ik ben wel blij om te lezen dat je verder tevreden met Simyo bent 😃 Dat is waar we het uiteindelijk voor doen! Als je nog eens een vraag of opmerking hebt, laat het dan even weten. We helpen je graag verder.

Fijne Feestdagen :)

Groetjes,
Angela

maar we proberen altijd een mooie prijs aan te bieden.

Goed dat jullie dit opmerken, Raytje & Happie! Dat is belangrijke informatie voor ons en we gaan zeker aan de slag met deze feedback. Het kan natuurlijk dat sommige verkopers van deze telefoons extra kortingen aanbieden waar wij niet aan kunnen tippen. Maar ik ga zeker voor je kijken wat we hieraan kunnen veranderen. Nogmaals bedankt voor de feedback.

Hebben jullie hier op dit moment nog andere vragen over?[

Groetjes,
Angela

Nope, ikkuh nu niet meer... ;):P:cool:
Badge +7
Hahaha, heel fijn Friesian 🙂 Mis je onze Telefoonshop al?
Tuurluk nie, Sam, iets wat jullie nog nooit hebben gehad kun je toch nie missen..! :P
Zit je nu nog steeds aan de petazzie mi worst, Sam? 😉
Badge +7
Haha gelukkig! Wat is petazzie mi worst? 😳 Ik kom niet verder dan patat met worst, al kan ik me niet voorstellen waarom ik dat zou eten 😛
Petazzie mi worst, aansluitend boerenbruiloft. Dat kennen ze in geen telefoonshop. ;)
En blijkbaar ook niet een goeje meiske uit Venray. :)

Hak nie gedacht dat een Limburgs.Amsterdammertjuh geen (carnaval) petazzie kent. 😛
Badge +7
Hahaha, Ik ben ook geen geboren Limburgse he? Ik ben een geboren 'Krabbeke uit 't Krabbegat'. Daar kennen ze geen boerenbruiloft. Dat ze hier in elk dorp een Prins hebben, dat kan ik nog begrijpen. Maar die Boerenbruiloft heb ik nooit begrepen. De ouders van een vriendin van mij waren een paar jaar geleden het boerenbruidspaar in hun dorp. Kwam het hele dorp 's nachts met carnaval eieren eten....

Reageer