.

Beantwoord

Waarom ben ik niet bereikbaar?

  • 16 May 2017
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Ik hoor van andere mobiele bellers, dat mijn telefoon niet bereikbaar is, terwijl ik wel kan bellen....heb m'n telefoon al uit en aangezet....weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Gr Gertjan
icon

Beste antwoord door Caspar 17 May 2017, 13:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Gertjanr,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent. Kijk eens of jouw toestel op de niet-storen stand staat. Dit kan je herkennen aan een half maantje aan de bovenkant van je scherm. Je kan de niet-storen stand uit doen in je bedieningspaneel of in je instellingen van je telefoon. Bij Android telefoons vind je de functie in je instellingen onder het kopje geluid en meldingen.

Verder heb ik simkaart gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Hallo caspar,
Dank je voor de reactie. Het halve maantje staat er niet. Tel aan en uitgezet, als mijn vrouw mij nu belt, wordt er gemeld' dit nr is in gesprek, u wordt doorgeschakeld, ' waarna er n voice mail komt.
We zijn dus niet verder....hoop dat je me kunt helpen,
Groet Gertjan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gertjanr,

Wat onhandig dat je nog steeds niet helemaal bereikbaar bent! Ik heb je postcodegebied meteen opgezocht op de dekkingskaart van KPN en ik zie dat je dekking prima hoort te zijn. Wat is de kwaliteit van je gesprekken als je uitbelt? Gaat dat helemaal prima?

Laten we ook in een andere hoek denken: wil je eventueel doorschakelingen uitzetten? Dat doe je door ##002# [zend] op je telefoon in te toetsen. Wil je daarna weer proberen gebeld te worden? Je leest hier alles over doorschakelingen.

Ik heb je zojuist ook opgebeld 🙂 Om te testen wat er zou gebeuren. Ik kreeg je toen gewoon aan de lijn. Ik heb tijdens dat telefoongesprek vernomen dat je vooral niet bereikbaar bent als je vrouw je belt. Zij is een T-Mobile klant. Ik heb meteen daarna contact opgenomen met de netwerkspecialisten. Zij wisten mij te vertellen dat er misschien sprake is van een blokkade op het toestel. Dit kun je onder je contacten controleren - heb je per ongeluk het nummer geblokkeerd, bijvoorbeeld?

Ook wil ik je vragen om het simkaartje in een ander toestel te plaatsen en andersom. Lukt het dan allemaal wel? Of dan nog steeds niet?

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane

Reageer