.

Beantwoord

Waarom kan ik met mijn Prepaid niet op internet in Spanje?

  • 11 December 2016
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Badge
In nederland aangeschaft internet tegoed werkt niet in spanje
icon

Beste antwoord door Samantha 12 December 2016, 13:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Siep,

als je naar het buitenland gaat geldt er altijd een andere regeling qua kosten.
Als je een abonnement hebt waar ik van uit ga, dan kan je in het buitenland internetten voor 6 cent per MB.
Als je een bundel aanschaft is die alleen voor in Nederland te gebruiken.
Helaas kan je die dus niet gebruiken in Spanje.
Ik denk dat er wel een moderator komt die zo aardig is om een gepaste oplossing/regeling te maken met jou.

Je kunt dus wel internetten maar niet op die bundel maar voor 6 cent per MB.

Groet Paul.
@Siep
Simyo PREPAID internet kan niet in het buitenland, dit is alleen te gebruiken in NL.
Advies, gebruik Wi-Fi en/of een buitenlandse prepaid sim

Kan ik met mijn prepaid van Simyo internet gebruiken in het buitenland?
Het is met Simyo Prepaid niet mogelijk om te internetten in het buitenland.

Ter extra info, je kunt op Mijn Simyo - prepaid - wel internet aan-/uitzetten in Nederland, maar geen internet aan-/uitzetten in buitenland.
Badge
Dus moet ik prepaid omzetten naar simonly, ik lees dat het beltegoed wel mee overgezet wordt maar hoe zit dat met het aangeschafte internet tegoed
Beltegoed kan worden omgezet, gebeurt via de factuur, maar geen internet tegoed. Je MAG prepaid omzetten naar sim only.Ik geloof niet dat een moderator een ander resultaat zal geven, maar dat hoor je vanzelf in dit topic.
Badge +7
Hoi Siep,

Welkom om op Simyo forum! :D

Wat jammer dat je geen verbinding kreeg met internet in Spanje! Friesian heeft helemaal gelijk, je kunt met een Prepaid niet internetten in het buitenland. Met een Sim Only kan dit wel. Ik zie dat je inmiddels bent overgestapt naar Sim Only. Lukt het je nu wel om daar te internetten?

Je had nog een resterend beltegoed van € 15,05. Dit wordt in korting gebracht op je factuur. We kunnen jammer genoeg je aangeschafte internettegoed niet meenemen naar je Sim Only. Deze ben je kwijt.

Let je er wel op dat al je verbruik in het buitenland buiten de bundel gaat? Zo kost internetten in de EU € 0,06 per MB. Meer informatie over onze tarieven in het buitenland kun je hier vinden.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Friesian & PaulH, heel erg bedankt voor jullie hulp 😃

Reageer