.

Contactloos betalen met de NFC simkaart


Rabobank maakt contactloos betalen beschikbaar voor KPN-abonnees
woensdag 20 april 2016
Contactloos betalenContactloos betalen met de smartphone; Rabobank maakt het mogelijk voor KPN-abonnees.
Rabobank-klanten die gebruikmaken van een KPN-abonnement kunnen vanaf nu betalen via hun smartphone. Daarvoor hebben ze wel een speciale simkaart nodig. Wie in 2016 een KPN-abonnement heeft afgesloten werkt al met de nieuwe simkaart. Bestaande klanten kunnen bij KPN kosteloos een vervangende kaart aanvragen. Voor abonnementen van Telfort, Simyo en Yes Telecom, allen eigendom van KPN, geldt hetzelfde. iPhone-gebruikers hebben pech: Apple staat deze betaalmethode alleen toe voor het eigen betaalsysteem. En dit systeem is in Nederland nog niet beschikbaar. Vooralsnog is KPN de enige provider waarmee Rabobank deze samenwerking aangaat.

24 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi W.J.P.M.

Bedankt voor deze nuttige info. Kijk hier eens voor meer informatie:

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/nfc-simkaarten-simyo-32216

Groetjes,
Caspar
Het lukt mij niet om kosteloos een vervangende simkaart bij Simyo aan te vragen.
Hoe moet ik dat doen?

Groeten Rob
Heeeeeeel erg misschien krijg je er 1 van snieclaas, maar anders kost een vervangende 5 Eur. Wat jij wilt kan niet....bij simyo.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bellabel,

Als het goed is heb je zojuist een berichtje gekregen dat Sinterklaas langs is geweest 😉. Ik heb er namelijk zojuist eentje kosteloos naar je toegestuurd. Laat je het weten als je deze hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury
Goedemiddag,

Zojuist de nieuwe simkaart geïnstalleerd......de Rabo Wallet werkt nu perfect.
Bedankt voor de geweldige service

Bellabel
Dat bericht van de topic starter is in feite onjuist. Het is dat Bellabel hem van Tiury kreeg maar anders is het 5 euro. Waar staat dat bericht oorspronkelijk?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bellabel,

Graag gedaan natuurlijk! Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

@Raytje, je hebt een goed punt! Ik ben ook erg benieuwd waar dit bericht precies vandaan komt. Als je een vervangende simkaart wilt bestellen betaal je hiervoor. Tenzij wij uit coulance kosteloos een simkaart toesturen. Ben benieuwd!

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Vinden jullie contactloos betalen ook zo fijn?
Ik wel!!
Wanneer ik voor mezelf mag spreken, maikel.twinnie, nee niet echt. Ik hou meer van ontvangen en of het dan met of zonder contact is zal me worst wezen..:P Van een hoge belastingaanslag daar wordt ik ook minder blij van....:S
Ik betaal graag belasting dat wel, maar dan zo weinig mogelijk..🆒 Btw om nog maar te zwijgen over de lage spaarrente.....brrrr.:( of eigenlijk grrrr. :D

Oeiii ik geraak off topic :8 een bietjuh maar. 😉
Reputatie 5
Badge +8
Hee Maikel.twinnie,

Ik vind het ook superhandig! Geld ontvangen is natuurlijk leuker Friesian, maar als je dan toch moet betalen het liefst zo snel (en pijnloos) mogelijk 😛
Hoi Bellabel,

Graag gedaan natuurlijk! Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

@Raytje, je hebt een goed punt! Ik ben ook erg benieuwd waar dit bericht precies vandaan komt. Als je een vervangende simkaart wilt bestellen betaal je hiervoor. Tenzij wij uit coulance kosteloos een simkaart toesturen. Ben benieuwd!

Groetjes,
Angela


Ik heb de bron van dit artikel even opgespoord.. Het gaan om https://www.seniorweb.nl/nieuws/rabobank-maakt-contactloos-betalen-beschikbaar-voor-kpn-abonnees

Wellicht dat er iemand bij Simyo deze site kan benaderen voor een rectificatie om zo onnodige vragen te krijgen?
Reputatie 7
Badge +10
@Maikel.twinnie, love it! Het zo heerlijk makkelijk en snel!

@Raytje, er klopt iets niet helemaal in je link. Ik word teruggestuurd naar dit topic.

Groetjes,
Angela
Je bedoelt mij.. Vaag, ik zal het even corrigeren..

Bij deze;

https://www.seniorweb.nl/nieuws/rabobank-maakt-contactloos-betalen-beschikbaar-voor-kpn-abonnees
Reputatie 7
Badge +10
Oeps! Ik bedoel inderdaad jou, Raytje. In denk dat ik in de war ben door jullie avatars. Die zijn allemaal veranderd sinds een tijdje. Daar kan ik toch helemaal niet tegen 😉

Bedankt voor de link! Ik heb het intern doorgezet zodat dit artikel hopelijk aangepast gaat worden.

Groetjes,
Angela
Graag gedaan..

Zal ik maar een foto plaatsen van m'n "knappe" kop?
@Raytje.
'Jullie' is meervoud...:D

In denk dat ik in de war ben door jullie avatars. Die zijn allemaal veranderd sinds een tijdje. Daar kan ik toch helemaal niet tegen ;)

@Angela
Istzo goed? 😛
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan..

Zal ik maar een foto plaatsen van m'n "knappe" kop?


Ik stem voor!

@Friesian, jaa! Deze ken ik van je 😃 Nu kan het niet meer misgaan.. toch :8



:P
Voorzichtig.....mi d'n Friesian...you never know what to expect..
Open boekkie, hè..., (?):D
Nou, niet schrikken hoor 😃
Reputatie 7
Badge +10
Yes! Dat ziet er goed uit Raytje 🙂 Als het nu nog misgaat, dan moet ik maar stoppen met Moderator zijn denk ik 😉
Nee, bakkie koffie nemen.. stoppen als moderator, hoe verzin je het 😃
Reputatie 7
Badge +10
Ik zou niet durven :8
Ik zou niet durven :8
Stoppen of verzinnen.....Moeilijk hoor. Btw Angela, mijn ogen beginnen zeer te doen zo vaak als jij van avatar veranderd. :S:P:D Ik ken iemand die ooit, heel soms, eigenlijk nooit, de namen verwisselde....maar wie...:?:):?
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, het leek me wel een gepast moment om mijn avatar te veranderen. Dit is pas de 3e in 11 maanden, dus dat valt mee toch 😉 Ik ken een aantal experts die vaker per week wisselen dan ik in de afgelopen tijd 😛

Reageer