.

XS4ALL-klanten slachtoffer gehackte routers

  • 6 February 2014
  • 9 reacties
  • 2275 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Door een hack van Fritzbox-modems die XS4ALL gebruikt, kan een klein deel van de klanten onverwacht een hoge telefoonrekening krijgen omdat de hackers stiekem naar betaalnummers bellen. 

Lees hier verder.


Bron: nu.nl

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik had tot 31 december een fritzbox, maar mijn vader is nog klant bij xs4all. Via de website van xs4all kan je dmv van een knop "test mijn modem" direct de poort laten uitschakelen waardoor het daarna niet meer mogenlijk is om je modem via remote te laten bellen naar dure 0900 nummers.
Badge +6
Ai dit is niet fijn voor de klanten die het is overkomen. Hopelijk komt XS4ALL met een goede oplossing.
Reputatie 3
Badge +9
XS4ALL heeft aangegeven alle gedupeerden schadeloos te stellen, dus dat is netjes.
Reputatie 7
Badge +9
XS4ALL, ook van KPN 🙂
Reputatie 7
Badge +9
XS4ALL
Geeft iedereen toegang ;) (tot dure betaalnummers)
Reputatie 3
Badge +9
Ben na jaren lang klant geweest nu overgestapt naar UPC. Mijn adsl verbinding ging niet hoger dan 18Mb. Maar wel 45 euro blijven betalen (internet+bellen). Nu moet ik toegeven dat ik de laatste 2 jaar 120 euro korting per jaar kreeg, maar nu heb ik 50Mb voor 40 euro all in.
Verder prima provider, maar mijn ervaring met UPC is zeker niet slecht. Alle problemen die ik had, dat was vanaf 27 december, zijn netjes opgelost door middel van kwijtschelding. Ligt er helemaal aan hoe je aan de telefoon bent want totaal is mij 100 euro kwijtgescholden is 2 mnd tijd. 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
XS4ALL
Geeft iedereen toegang 😉 (tot dure betaalnummers)


What's in a name :)

Zelf zijn ze ook begonnen als hackers - HackTic.....
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben zelf ook klant bij ze. Erg prettige klantenservice, áls je ze al nodig hebt want het werkt altijd 😃
Badge
Ik ben er ook een tevreden klant 🙂

Reageer