.

Sticky

Wil jij visual voicemail? (Poll)

  • 18 December 2018
  • 49 reacties
  • 3684 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal!

Gebruik maken van voicemail doen veel mensen. Je spreekt dan een berichtje in, en als iemand jou belt maar je niet te pakken krijgt kan diegene een boodschap voor je achterlaten. Op dit moment bel je dan naar 1233 om je voicemail af te luisteren.

Tegenwoordig bestaat er nieuwe technologie om je voicemail visueel te maken. Je kunt dan naar elk voicemailbericht kijken en op 'play' klikken om 'm af te spelen. Je bladert dan door je voicemailberichten. Onderin deze post kun je zien hoe dat er dan uit ziet.

Mijn vraag is: lijkt dat je een prettige toevoeging? Zou je graag gebruik maken van visual voicemail? Als je naar beneden scrollt, kun je stemmen!

Laat het mij weten!

Groetjes,
Jihane

Zou je gebruik willen maken van visual voicemail?


49 reacties

Ik heb standaard de voicemail uit. Wie me wil spreken kan altijd terugbellen of niet.😉
Reputatie 7
Badge +9
Visual voicemail lijkt mij veel gebruiksvriendelijker dan al die:
"Kies één om .....", "Kies twee om ....."-menutjes
Reputatie 4
Badge +4
JA HEEL GRAAG!

Jullie grote groene moeder heeft 't al een tijdje.
Reputatie 7
Badge +10
JA HEEL GRAAG!

Jullie grote groene moeder heeft 't al een tijdje.


Klopt! Daarom zijn we hier nu over aan het brainstormen! 🙂 Deze poll heb ik toegevoegd om te kijken in hoeverre er vraag naar is.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 4
Badge +4
90% voor, ik zeg doen!
Ik heb even deze informatie gelezen en ik zeg ook; ja ik wil dat. Dus @ahmed_a de stand is nu 100%. Het moet bij meerderheid van stemmen. 😂

Dit in tegenstelling tot de brexit stemming.😂🤣🤣
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Dank voor het delen van die link 🙂 Bevat handige informatie!

Ahhh, ja, prime minister May is géén goede week aan het hebben. Ik hoop dat ze collectief toch nog tot een passend besluit komen.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Beter laat dan helemaal niet.....

Ik ben ook zéker voor. Lijkt me een zinvolle toepassing! Dat hierover een poll dient te worden opgestart... Ik zeg dan ook gewoon doen.

Wat mij juist zo tegenstaat aan het gebruik van Voicemail is dat zo ouderwetse menu....
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rico,

Ik snap je punt! Deze poll is aangemaakt om te kunnen laten zien dat men er interesse in heeft. Cijfers spreken nogal luid, namelijk!

Groetjes,
Jihane
Mijn eerste iPhone's bij T-Mobile hadden visual voicemail. Dat was echt een killer feature. Sinds mijn overstap wil ik niet meer terug naar die ouderwetse menu's en heb ik voicemail uitstaan. Als dit beschikbaar komt bij Simyo zet ik het gelijk weer aan.
Reputatie 6
Badge +5
Snap ik, Nanko! Dit is natuurlijk ook wel een erg mooie feature. Vind je het niet onhandig dat je nu helemaal geen voicemail meer hebt?

Groetjes,
Niels
Reputatie 4
Badge +4
Zeven hele maanden later. Is er al enig zicht wanneer dit actief wordt? KPN biedt dit al aan dus het lijkt me een kwestie van een knop omzetten. Wordt waarschijnlijk een betaalde feature?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi ahmed_a,

Het zal een stukje lastiger zijn dan een knop omzetten. Al zou het zo makkelijk zijn, dan zitten wij (heel Simyo) helaas niet aan de knoppen. Mocht er daadwerkelijk iets aangekondigd worden dan laten we het hier weten!

Groetjes,

Kevin
Badge

is er al wat bekend, want KPN, jullie moeder biedt het al tijden aan...

Reputatie 7
Badge +6

He DaveFlash,

 

Er is momenteel niet meer bekend dan toen, ik ga het gelijk even opnieuw op onze "wall of change" hangen. 

 

Groetjes,

Daisy

En nu? Komt het er nu wel aan? Of is het er al en heb ik de memo gemist? :-D

Reputatie 7
Badge +6

Hoi planetD84,

 

Het is momenteel niet mogelijk bij Simyo, ik ga het nogmaals opnieuw kenbaar maken op onze "wall of change".

 

Groetjes,

Daisy

...ik ga het nogmaals opnieuw kenbaar maken op onze "wall of change".

Weet je, Daisy...als je niet weet dat het bestaat, dan weet je ook niet wat je mist.

Ik heb een werk telefoon met KPN en ik kwam die functie tegen, én pas op dat moment denk je: "WHOA!! Waarom wist ik dit niet, waarom heb ik dit niet op mijn huidige telefoon, waarom zijn die providers er niet mee aan het pronken, waarom is het zo beperkt beschikbaar, waarom is dit zo'n best kept secret. Hoe krijg ik dit op mijn privé telefoon?”

Je snapt, om in de termen van Tele2 te blijven, ik wil het! :laughing:

Ik denk dat als andere klanten weten wat het is dat ze ook zullen zeggen “ik wil het!” En niet klanten die zien dat jullie het als provider aanbieden dan ook zullen zeggen over jullie “die wil ik!” (naast alle andere mooie kanten van Simyo natuurlijk).

Mocht je nog wat cheerleading nodig hebben op dit onderwerp...ik ben beschikbaar :sunglasses::thumbsup:

Groeten!

Reputatie 7

@PlanetD84 Mij heb je! :wink:

...ik ga het nogmaals opnieuw kenbaar maken op onze "wall of change".

 

Je snapt, om in de termen van Tele2 te blijven, ik wil het! :laughing:

@PlanetD84 ook al ben ik een Android fan, mij heb je hier ook voor. En om ook een Tele2 term te gebruiken Frank the sheep says... Het is beterer.😎

Mocht je nog wat cheerleading nodig hebben op dit onderwerp...ik ben beschikbaar :sunglasses::thumbsup:

Groeten!

Volgens mij is dit eerder voor dames maar als RicoK hieraan mee wil doen dan mag dat best van mij.😁

@PlanetD84 ook al ben ik een Android fan, mij heb je hier ook voor.

Nou, heb ik even goed nieuws voor je! Het schijnt dus al sinds 2015 ook ingebouwd te zijn in de dialer van je Android toestel (ik ben ook Android, all the way!) Nu durf ik niet te zeggen of bijvoorbeeld Samsung het er uit gesloopt heeft, maar een kale versie van Android zou het moeten hebben.

Sure, de iPhone kwam er als eerste mee...maar ik vind dat anno 2020 een Google Pixel (No. 3 - privé) van dezelfde kwaliteit is als een iPhone (No. 11 - werk). Dan komt het alleen nog neer op voorkeur. En ik houd van de Android flexibiliteit...wat uiteraard nog perfecter is wanneer je Visual Voicemail zou kunnen gebruiken :-D

 

Mocht je nog wat cheerleading nodig hebben op dit onderwerp...ik ben beschikbaar :sunglasses::thumbsup:

Groeten!

Volgens mij is dit eerder voor dames maar als RicoK hieraan mee wil doen dan mag dat best van mij.😁

Ja, ons NL beeld is inderdaad dat het alleen voor dames is...maar niets is minder waar. Maargoed, ik bedoelde het ook eigenlijk meer in de context van het Engelse woord voor aanmoedigen:grin:

Mixed Cheerleading Squad

 

Dat laatste begrijp ik maar ik had al een beeld dat jullie en @Scotsman een kilt zouden dragen en minder gauw een flamencojurk.😁😉

Reputatie 7
Badge +9

Dat laatste begrijp ik maar ik had al een beeld dat jullie en @Scotsman een kilt zouden dragen en minder gauw een flamencojurk.😁😉

Ik draag geen kilt want dat botst met de strenge social distancing rules die we hier hebben. Als de vrouwen in Edinburgh mijn blote benen onder de kilt zouden zien uitsteken op straat dan is de 2 meter afstand regel niet meer te handhaven… Een lange flamencojurk heeft dat probleem minder maar ik heb het niet zo met jurken.

Ach @Scotsman volgens mij kan jij zelfs met een kilt chearleader zijn zonder gevaar m.b.t. Social distancing, zelfs je buurmeisje is het vriendinnetje van Spiderman. Of heb ik nu je geheime identiteit verraden Peter Parker?

(*Edit* wijziging)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bring_It_On_(film_series)

😃🙈

Sorry dames en heren voor het off topic zijn.😇 

 

 Hoi planetD84,

 

Het is momenteel niet mogelijk bij Simyo, ik ga het nogmaals opnieuw kenbaar maken op onze "wall of change".

 

Groetjes,

Daisy


Hangt ie daar nog steeds? :-)

Reageer