.

Wie was jouw vorige provider?


Badge +1
Bij welke provider zat je hiervoor? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Ik heb eerst 2 jaar bij Ben gezeten, daarna 2 weekjes bij Tele2.

35 reacties

Ziggo mobiel
Reputatie 5
Badge +11
Wat een leuke vraag, dcs88!

Voordat ik bij Simyo m'n abonnement had, had ik een zakelijk abonnement bij Vodafone. Dáárvoor zat ik weer bij Simyo. Het zit dus wel een beetje in m'n bloed 😉
Voor Simyo zat ik bij Simpel. (wat een Simpel bedrijf is dat haha) Ook heb ik bij KPN, HI en, de voorloper van Vodafone, Libertel gezeten.
Reputatie 7
Badge +9
Van KPN naar Tele2 naar Hi naar Simyo. Leuke van Tele2 indertijd was dat ze op hun toestellen geen simlock hadden. Dus switchen was een piece of cake. En Hi mis ik geen dag. Zo goejenkoop was die nou ook weer niet. 😛
Reputatie 5
Badge +10
Van kpn naar Medion en van Medion naar Simyo.

Slimste keuze ever.
Hi is dan ook Bye geworden 😃
Mijn vorige was bij Frank het schaapjuh.:D


🙂
Reputatie 7
Badge +9
Simyo is mijn eerst en enige "abonnement". Daarvoor een hoop prepaid gehad! Voor Simyo had ik T-mobile en daar weer voor heb ik ook telfort en AH mobiel gehad. Daarvoor misschien nog een andere provider, maar dat weet ik niet meer!
Reputatie 7
Hi > Dutchtone > Orange > Vodafone > Simyo.
Debitel, Vodafone en vanaf februari 2007 Simyo.
Reputatie 6
Badge +10
Leuke vraag 🙂!

Vodafone (prepaid) -> Vodafone (Abonnement) -> HI (bye) -> KPN 🙂. Gelukkig wel in de Simyo familie!
Badge +2
Ik begon met Telfort, wat tussentijds een tijdelijke naamswijziging naar O2 kreeg. Nadat het weer Telfort werd ben ik na veel jaren over gegaan naar *Bliep. Maar omdat de telefoondekking te belabberd was en de internetbundels behoorlijk waren ingekrompen, heb ik besloten om een abonnement te nemen bij Simyo. :)

Het leukste is dat ik het telefoonnummer van mijn Telfort Pak&Bel pakket (met een Motorola M3588) die ik op 1 of 2 juli 2001 (of 2000) kocht, nog steeds keer na die enkele keren overstappen nog steeds behouden heb. En ook morgen weer als mijn abbonement ingaat 🙂.
Badge +1
Zo Aar jou nummer gaat al heel lang mij. Helaas is mijn vorige nummer bij Tele2 gestrand. Simyo gaf mij een heel mooi / makkelijk tijdelijk telefoonnummer. Nu is alles gewijzigd en zit ik tevreden bij Simyo!:D
Badge +1
Eigenlijk al jaren KPN prepaid. Mijn Handy had ik niet echt in gebruik had vond ik het prima. Had hiervoor gekozen omdat gezegd werd met KPN vrijwel altijd dekking, dat vond ik belangrijk, want als ik wilde bellen en zag hierbij noodsituaties voor het oog, moet je wel kunnen bellen.

En toen gebeurde het, onverwacht, verliefd. Voor het eerst sms versturen, over 3 woorden een half uur doen, hihi. Beltegoed was er zo doorheen, KPN is niet goedkoop. Dus heb ik een verhuizing gedaan naar Ziggo mobiel, vast abonnement maar ook die was uiteindelijk in verhouding te prijzig.

En daar zag ik een paar maal een reclame voorbij komen van Simyo, nu meer als een jaar geleden gekozen voor Simyo prepaid. het enige wat ik nog steeds doe is sms versturen en heel soms bellen. En vind de 10 cent een mooi bedrag.

En wat ik helemaal heerlijk vind is beltegoed opwaarderen via de site, niet zelf meer met de moeilijk leesbare ellenlange reeks cijfers aan de gang. En leuk detail, ook sms versturen via de site. Daarnaast het overzicht en natuurlijk een super forum erbij.:)
Reputatie 5
Badge +10
Daarnaast het overzicht en natuurlijk een super forum erbij.:)

Ik moet er van glimlachen Yvonne!
Ook hier op het forum geldt "Samen weet je meer, en bereik je meer, dat is het idee van het forum!"
@Yvonne58.
Heb je voor de variatie ook al eens een postduif gebruikt?:D:D
Reputatie 4
Badge +7
Eerst bij Tele2 geweest. Daarna enkele jaren bij Simyo, alhoewel mijn vrouw Simyo trouw is gebleven heb ik mij laten ompraten door Vodafone waar ik 2 jaren aan vast gezeten heb. Was blij dat het contract met Vodafone afgelopen was. Op bepaalde plekken in Kampen, (vooral het grote winkelcentrum in het hart van de stad) had je gewoon geen bereik. Na afloop van het contract ben ik gillend teruggegaan naar Simyo, waar we beiden tot op heden zeer tevreden gebruikers van zijn.
Reputatie 4
Badge +7
Mijn eerste mobiele telefoon (een Motorola) tjongejonge wat een uitvinding. Je kon er maar zo op straat mee bellen en zelfs berichtjes versturen. Maar eerst moest je de antenne er een eind uittrekken.
Reputatie 7
Badge +9
Mijn eerste provider was Debitel, rekeningen van een paar honderd gulden waren normaal, later Vodafone. Door een verkoopbabbel bij T-Mobile beland, wat een ramp, vrijwel geen bereik buiten de wat grotere plaatsen, altijd 2e telefoon (met Prepaid kaartje) meesjouwen om te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden. Contract vroegtijdig kunnen beëindigen en sinds 2 jaar tevreden Simyaan.
altijd 2e telefoon (met Prepaid kaartje) meesjouwen om te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden.
Heb je die 2e foon ingewisseld daarna voor een rotsblok? 😛 Een dual sim telefoon is dan wel gemakkelijk, nietwaar franswon?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb nu de Samsung S5 duos, dual sim dus, de S4 heeft Anita nu, de S3 is algemene reserve. De Acer dual sim is reserve voor de S5 duos. Alle andere smartphones zijn opgestuurd naar familie in de Dominicaanse Republiek, nu kunnen we via WhatsApp, Viber, Facebook etc gemakkelijk en goedkoop contact houden!
Reputatie 3
Badge +7
Leuke vraag inderdaad:D

Iedereen heeft een hele reis door het providers-landschap afgelegd zeg;)
Ik heb maar één vorige provider gehad en dat was Hi.
T-mobile
Reputatie 7
Badge +9
T-Mobile, eens maar nooit weer.
Badge +1
Qua netwerk zwerf ik elke keer tussen kpn en T-Mobile. Elke keer een andere virtuele provider. Zelfs tussen mvno zit verschil. Ben was aan het einde best goed eerst alleen op 3G 1800 mhz soms wel problemen, daarna 900 mhz dat ging beter.

Reageer