.

Whatsapp voor altijd gratis!!

  • 20 January 2016
  • 8 reacties
  • 297 Bekeken

Ik zag vanmorgen een melding op m'n telefoon dat de einddatum van Whatsapp is veranderd naar nooit.

Het zal wel kloppen want het bericht kwam van Whatsapp zelf.

Kijkende bij account informatie in Whatsapp staat er ook nooit.

Dus heb je dit bericht gekregen, geen zorgen. Whatsapp is nu altijd gratis.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Zag gisteren de berichtgeving voorbij komen dat het vanaf nu gratis is. Het gekke is dat ik al jarenlang Whatsapp gebruik en nog nooit een cent heb betaald 😃
Reputatie 6
Badge +10
Woehoe! Wat Alex zegt; hier heb ik vooralsnog nooit voor hoeven te betalen. Hoeft volgens mij ook niet echt als ze voor heel veel miljard zijn overgenomen door Feestboek 😉.
Ik wil hier toch een kanttekening bij plaatsen.
Als WhatsApp onbeperkt abbo is, dus geen kosten voor de gebruiker. En Feestboek investeert vele miljarden, dan hebben de berichten die je plaatst wel een handelswaarde, lijkt me. Dus een stukje privacy, al is het al bijna uitgestorven, heeft zijn prijs.
Daarom ook het spreekwoord "voor niets gaat de zon op" 😃
Reputatie 1
Badge +5
Alex mense die na 2013 of 2014 een whatsapp acount aanmaakte moesten wel betalen.
Alleen in de praktijk zag ik dit nooit eigenlijk nooit gebeuren.
Reputatie 6
Badge +10
Als WhatsApp onbeperkt abbo is, dus geen kosten voor de gebruiker. En Feestboek investeert vele miljarden, dan hebben de berichten die je plaatst wel een handelswaarde, lijkt me. Dus een stukje privacy, al is het al bijna uitgestorven, heeft zijn prijs.

Goed punt Friesian 🙂. Ik heb thuis altijd geleerd dat als iets gratis is, jij het product bent 🙂. Zal wel hetzelfde zijn in dit geval!
Reputatie 7
Badge +9
Zag gisteren de berichtgeving voorbij komen dat het vanaf nu gratis is. Het gekke is dat ik al jarenlang Whatsapp gebruik en nog nooit een cent heb betaald :D

Ik heb 1 keer € 0,89 betaald (was in een gulle bui :)) en daarna zag ik dat mijn verloopdatum iedere keer opschoof :?. Dus daarna maar niet meer gesponsord. 😃
Reputatie 2
Badge +5
En ik maar denken dat het aan mij lag. Ik kreeg precies hetzelfde bericht! Ik heb nu ook WhatsApp zonder einddatum :8. Joehoee!! (Niet dat ik er ooit voor betaald heb, maar dat ter zijde :P)

Groetjes,
Estelle

Reageer