.

Beantwoord

Wat kost onbeperkt bellen en internetten met 4G netwerk?

  • 15 April 2016
  • 4 reacties
  • 772 Bekeken

Badge
Ik zou graag willen weten wat het bij jullie kost; 4GB data onbeperkt bellen/sms 4G netwerk en per maand opzeggen. Want tele2 heeft nu een abonnement 25.00 p.p. voor 4GB data en onbeperkt bellen/smsen plus 4G netwerk. Opzeg maandelijks.
Stap niet gauw over, maar ik maak de laatste maanden zoveel kosten met mijn mobiel dat ik nu daarin een overstap wil maken. Graag hoor ik wat jullie nog te bieden hebben? Ook evt in combi met samsung s7 edge
icon

Beste antwoord door Ray 16 April 2016, 10:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Simyo biedt geen onbeperkt bellen / smsen bundels aan. Ook leveren zij geen telefoons bij de abonnementen. Je kunt op je Mijn Simyo zelf zien wat het eventueel gaat kosten als je een vergelijkbaar abonnement hebt (bij Simyo kies je dan voor de grootste bel / sms bundel als je ook veel bel minuten wilt). Daarbij ben ik van mening dat je niet enkel naar de bedragen van de bundels moet kijken als klant. Ik vind dekking, service etc. etc. ook zeer belangrijk.

Blijft natuurlijk altijd de eigen keuze 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Maureen1970,

Welkom op het forum.

Ik snap heel goed dat je prijzen vergelijkt. Zoals Raytje zegt zijn andere dingen natuurlijk ook belangrijk bij het kiezen van een provider. De prijzen voor de bundels kun je het beste zelf op Mijn Simyo bekijken. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Caspar
Badge +1
Ik zou graag willen weten wat het bij jullie kost; 4GB data onbeperkt bellen/sms 4G netwerk en per maand opzeggen. Want tele2 heeft nu een abonnement 25.00 p.p. voor 4GB data en onbeperkt bellen/smsen plus 4G netwerk. Opzeg maandelijks.
Stap niet gauw over, maar ik maak de laatste maanden zoveel kosten met mijn mobiel dat ik nu daarin een overstap wil maken. Graag hoor ik wat jullie nog te bieden hebben? Ook evt in combi met samsung s7 edge


Ik ben ook overgestapt naar tele2 vanwege standaard 4G en veel MB's voor minder dan simyo. Bijkomend voordeel is hun buitenlandbundel in de EU van 10 euro voor 1 GB. Ik heb mijn simyo-sim er meteen uitgehaald en die loopt over 10 dagen af. Moet zeggen dat het tele2 4G netwerk nu echt top is. Ook in de buitengebieden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Khk,

Nou 😞 We vinden het echt super jammer dat je bent overgestapt, maar om nu onze concullega's te promoten op ons forum is toch niet precies de bedoeling 😉

Zoals Caspar aangeeft, is het zeker goed om te vergelijken. Mijn advies hierin: laat je niet alleen verleiden door de prijs. Ik snap dat dit het eerste is wat je bekijkt. Maar denk ook aan service, flexibiliteit, netwerk en overige voorwaarden 🙂 Ik ben blij dat je een provider hebt gekozen die bij je past maar hoop stiekem dat je nog eens terugkomt naar Simyo!

Groetjes,
Angela

Reageer