.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen push notificatie van de PostNL app?

  • 17 July 2019
  • 8 reacties
  • 2578 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
Op mijn Huawei P10 lite ontvang ik van de PostNL-app (als enige) geen push notificaties. Heeft iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen? Andere apps, waarvan ik push berichten wil ontvangen, werken probleemloos. Dus aan de instellingen zou het niet kunnen/moeten liggen. Weet iemand raad. Met vriendelijke groet!

jgs
icon

Beste antwoord door Ray 17 July 2019, 19:27

Bekijk originele reactie

8 reacties

App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Je zou ook eens bij PostNL zelf kunnen informeren.
Reputatie 7
Badge +6
Deze app een paar weken op mijn mobiel gehad, Heel soms kreeg ik een pushbericht maar vaak helemaal niet kortom een drama.
Werk aan de winkel voor deze ontwikkelaar😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jgs,

Hmm, dat is merkwaardig! Heb je bij je telefooninstellingen gekeken of het voor de PostNL-app aanstaat dat je push-berichten krijgt?

Het klinkt alsof dit een probleem van die specifieke app is. Heb je al contact met hen opgenomen om te vragen of dit vaker gebeurt? Persoonlijk heb ik geen ervaring met de app. Ik laat me altijd leiden door e-mails van PostNL of eventueel door de track & trace optie op de website.

@ Ray en Ron, dank voor het meedenken heren!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge
Allen dank voor de reacties.

Uit Ron H's reactie leid ik min of meer af, dat het probleem app-gerelateerd is, want mijn instellingen voor de PostNL - app zijn zodanig ingesteld dat het meldingen/notificaties kan ontvangen.

Ik zoek verder 😀

Vriendelijke groet,

jgs
Reputatie 6
Badge +5
Hi jgs,

Prima! Ik hoor het graag als je er zelf achter bent gekomen :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Wellicht dat e.e.a. te maken heeft met het OS?! Op mijn iPhone met de meest recente versie van iOS én de PostNL app krijg ik wel keurig de pushmeldingen te zien.

Maar, inderdaad, zoals @Ray aangeeft, zal PostNL hier iets mee/aan kunnen doen lijkt mij.

Succes!
Voor het weekend een update gehad, zaterdag kreeg ik een push bericht.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Jgs,

Ik lees van Ray dat er van het weekend een update is geweest, heb je deze update ook geïnstalleerd? Ik ben benieuwd of het probleem bij jou nu ook verholpen is. :)

Groetjes,
Daisy

Reageer