.

'Volgend jaar geen mobiele roamingkosten meer'

  • 14 June 2013
  • 7 reacties
  • 897 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Voor juli 2014 moet er een einde komen aan mobiele roamingkosten in het buitenland, zo vindt de Europese Commissie.
Lees hier het hele artikel. 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nog een klein beetje rekken bij simyo, en dan hebben we op deze manier internet in het buitenland. Gewoon uit de bundel!
Reputatie 7
Badge +9
Die bundel zal dan wel een stuk duurder worden.
Reputatie 7
Badge +9
Waarop baseer je dan vermoeden?
Reputatie 7
Badge +9


http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/spiteful.gif
Reputatie 7
Badge +9
Waar ik bang voor ben is dat de kosten van internetbundels omhoog zullen gaan waardoor iedereen die een internetbundel heeft verplicht gaat meebetalen aan de door de providers gederfde inkomsten als internationale roamingkosten worden afgeschaft. Klanten die nooit in het buitenland internetten gaan dan degenen die dat wel doen subsidieren, of zie ik dat verkeerd?
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat het duurder worden wel mee zal vallen, onder de streep (van alle providers) zijn er geen roamingkosten, wat de ene partij betaalt, ontvangt de andere. De EC denkt ook slechts aan 2% omzetdaling, maar dit wordt gecompenseert door de frequentieveilingen.
Reputatie 7
Badge +9
Als dit allemaal doorgaat dan heeft het zin om een goedkope buitenlandse sim aan te schaffen, dan kun je binnen Nederland op alle Nederlandse netwerken roamen waar je buitenlandse simprovider een overeenkomst mee heeft. Meer keus dus wat kan betekenen dat je nooit meer last hebt van slecht bereik want je toestel kiest gewoon het sterkste signaal van alle beschikbare netwerken.

Reageer