.

Tele2, Hollandsnieuwe en Simyo meer klanten

  • 6 November 2013
  • 9 reacties
  • 6730 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
31 oktober 2013


Tele2, hollandsnieuwe en Simyo snoepten in het derde kwartaal abonnees af van de grote operators KPN, T-Mobile en Vodafone. De prijsvechters hebben een groter marktaandeel weten op te bouwen op het gebied van mobiele abonnementen. Dit blijkt uit marktonderzoek van Telecompaper.


Bron: bellen.com

9 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi franswon,

Hier wordt er ook aandacht aan besteed. Het geinige is dat daar dit staat:
KPN bleef marktleider. Inclusief de merken Hi en Telfort kwam het aandeel in het derde kwartaal van 2013 uit op 27 procent.
...
Ook Hollandsenieuwe (onderdeel van Vodafone) en Simyo (onderdeel van KPN) zagen het aandeel groeien. Met hoeveel procentpunt dat was, is niet bekend.


Kennelijk zijn wij als Simyo welgeenwel onderdeel van KPN 😕

Maar het gaat goed met de kleintjes inderdaad. Door onder andere de crisis doen mensen langer met hun mobieltje, waar wij als sim only aanbieder met onze scherpe tarieven weer van profiteren 😃
Reputatie 7
Badge +9
Simyo is een raadsel voor nu.nl 🙂 Misschien gebruiken ze daar alleen nog vaste telefoons en pagers 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Simyo is een raadsel voor nu.nl 🙂 Misschien gebruiken ze daar alleen nog vaste telefoons en pagers :)

Whahahahaha!
Badge
kijk dit heb ik al eens eerder aangegeven simyo adverteerd niet echt op de oude media ,waar wel hun meeste potentiele klanten bevinden.
die willen niet weg bij kpn maar vinden het wel duur maar zoals moi blijf er bij lekker stabiel en bereikbaar en in het buitenland geen geklooi met +31.
en dan komt dochter thuis met het bericht van simyo je gaat lezen en ziet dochter kpn op het netwerk van kpn en nog goedkoop ook.
dus ik was om, heb nog een paar in mijn kennisen omgepraat en wat je hoort niets dan lof.
duidelijke website makkelijk zelf in te stellen dmv schiuven super en ga je op vakantie neem je voor een maand een duurder pakket handig!!!
mis eigelijk een schuifje voor bellen binnen europa zone1 handig als je even de grens overwipt......
en dat verdiend best een schouderklopje:o
Reputatie 7
Badge +9
Heel duidelijk gerritjan,

Ik denk dat het een bewuste keuze is om hoofdzakelijk op de nieuwe media te adverteren (alhoewel, billboards heeft Simyo ook gebruikt).
Het moederbedrijf KPN wil natuurlijk ook zelf klanten werven/houden.
Hoe de marketing van moeder- en dochterbedrijf op elkaar afgestemd zijn is natuurlijk een interne zaak, die zullen ze niet zomaar openbaar maken.

Maar ik ben blij dat ik Simyo gevonden heb!
Reputatie 7
Badge +9

duidelijke website makkelijk zelf in te stellen dmv schiuven super en ga je op vakantie neem je voor een maand een duurder pakket handig!!!
mis eigelijk een schuifje voor bellen binnen europa zone1 handig als je even de grens overwipt......

Ik zou een goedkoper pakket nemen, want helaas zijn de bundels niet geldig in het buitenland. Dat betaal je (nog) apart. Misschien als de EU roaming binnen de EU afschaft, dan veranderd dat!
Reputatie 5
Badge +11
kijk dit heb ik al eens eerder aangegeven simyo adverteerd niet echt op de oude media ,waar wel hun meeste potentiele klanten bevinden.
die willen niet weg bij kpn maar vinden het wel duur maar zoals moi blijf er bij lekker stabiel en bereikbaar en in het buitenland geen geklooi met +31.
en dan komt dochter thuis met het bericht van simyo je gaat lezen en ziet dochter kpn op het netwerk van kpn en nog goedkoop ook.
dus ik was om, heb nog een paar in mijn kennisen omgepraat en wat je hoort niets dan lof.
duidelijke website makkelijk zelf in te stellen dmv schiuven super en ga je op vakantie neem je voor een maand een duurder pakket handig!!!
mis eigelijk een schuifje voor bellen binnen europa zone1 handig als je even de grens overwipt......
en dat verdiend best een schouderklopje:o


Hi gerritjan,

Wat leuk om zoiets te lezen :D

Betrouwbaar en goedkoop, daar gaan we 'prat op'.
Voor wat betreft buitenland bellen; een bundel zou mooi zijn, maar of dát er ooit van komt...?
Badge

duidelijke website makkelijk zelf in te stellen dmv schiuven super en ga je op vakantie neem je voor een maand een duurder pakket handig!!!
mis eigelijk een schuifje voor bellen binnen europa zone1 handig als je even de grens overwipt......

Ik zou een goedkoper pakket nemen, want helaas zijn de bundels niet geldig in het buitenland. Dat betaal je (nog) apart. Misschien als de EU roaming binnen de EU afschaft, dan veranderd dat!


kom ik nu pas achter:eek: zat wel verstopt .....in ieder geval bedankt voor het vertellen hiervan!!!
zo zie je maar weer goed lezen is moeilijk......
top dit forum zo kom je achter de dingen
Reputatie 5
Badge +10
Klopt helemaal. Dit forum is een goed geöliede machine 😉

Reageer