.

Tele2-baas hint op aanbod onbeperkte 4G-bundels

  • 12 December 2014
  • 4 reacties
  • 1453 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
De directeur van Tele2 Nederland heeft gezinspeeld op de beschikbaarheid van onbeperkte 4G-internetbundels bij de lancering van zijn nieuwe 4G-netwerk in Nederland.


In de podcast De Week van NUtech zegt Jeff Dodds, hoofd van de Nederlandse tak van Tele2, dat de provider in alle segmenten van de markt actief wil zijn.

"Ik geloof dat we de flexibiliteit hebben om te te concurreren op elk niveau, van hele kleine bundels tot zeer grote of ongelimiteerde bundels", zei hij vrijdag.

Gevraagd of ook onbeperkt internetten onderdeel is van de plannen van Tele2, zegt hij: "Er is duidelijk een markt voor onbeperkt en het is niet ongewoon voor ons om markten op te schudden."

Lees hier het hele artikel.

Bron: nu.nl

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Okee, deze is heel flauw, maar misschien moeten ze zich eerst ergens anders op concentreren:
http://i62.tinypic.com/33dh05w.jpg
😉
Badge +8
Hoi Frans,

Zullen we ons op de ontwikkelingen bij Simyo concentreren? 😉
Laten we lekker uitgaan van onze eigen kracht :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Charlene,

Natuurlijk gaat het in de eerste plaats om Simyo, dit forumtopic is Telecom weetjes en nieuwtjes!

Het is geen reclame voor Tele2, alleen al dat ze op het netwerk van T-Mobile meeliften, ...... ik ben daar gelukkig weg.

Ook dat zij voor een prikje frequenties hebben binnengehaald en de anderen de volle mep hebben moeten betalen geeft mij te denken.

Het is wel goed om dit in het achterhoofd te houden als je een prijsvergelijk gaat doen, formeel is het geen oneerlijke concurrentie, maar het lijkt er wel erg op, bovendien het netwerk van T-Mobile ..... als je het over kwaliteit wilt hebben ......


Het is toch goed om te zien dat de podiumplaatsen eerlijk verdeeld zijn over KPN-netwerk providers in bovenstaand plaatje van -Ernst 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Het is toch goed om te zien dat de podiumplaatsen eerlijk verdeeld zijn over KPN-netwerk providers in bovenstaand plaatje van -Ernst

Precies:
onze eigen kracht

😮

Reageer