.

Simyo weer op één

  • 28 December 2013
  • 11 reacties
  • 2506 Bekeken

Reputatie 3
Badge +9
Simyo-klanten zijn weer zeer tevreden over hun provider.

Dit blijkt uit onze nieuwe meting van de Mobiele ProviderMonitor over de maanden september en oktober 2013. Klanten beoordelen Simyo met een 8,2 (een 7,9 de vorige keer) als het gaat om de algemene klanttevredenheid.

Klanten van Simyo vinden de tarieven en voorwaarden zeer duidelijk en ook de prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde. Zij beoordelen deze aspecten met ruime achten. De duidelijkheid van de tarieven & voorwaarden en het 'waar voor je geld krijgen' zijn ook de positieve punten van andere providers, maar wel iets minder dan bij Simyo.

Simyo panelleden zijn blij met 'de site van Simyo'. Deze provider heeft een 'effectieve online klantenservice', aldus enkele panelleden.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +11
En ben jij het er ook mee eens, Martijn®?

Ik wel! 😛
Reputatie 7
Het is wel jammer dat er geen bronvermelding wordt weergegeven. Zo lijkt het net alsof Martijn® het zelf bedacht heeft...:rolleyes:

Maar ik ben het er wel mee eens. :p
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben het er helemaal mee eens, en draag graag mijn steentje bij 🆒

Yooo helemaal vergeten te vermelden, en daarna kon ik het niet meer wijzigen :(
Bron: consumentenbond.
Reputatie 7
Aaah, je bedoelt vast deze link... 🆒
Reputatie 3
Badge +9
Jaaaa ik heb het alleen deels gecensureerd 😮
Reputatie 5
Badge +10
Ja hier zijn we best een beetje trots op. Sommige andere providers scoren ook niet slecht, maar Simyo net even beter 😉
Reputatie 7
Badge +9
Keep up the good work! 🆒

Helaas zie je de meeste tevreden klanten niet op een forum o.i.d.. Waarom zouden ze ook?
Reputatie 4
Badge +8
Nee, die hebben wel wat beters te doen!
Badge +8
Nee, die hebben wel wat beters te doen!

Ik werd net nog gebeld door een klant, om te bedanken, en een gelukkig nieuwjaar te wensen. :)
er zijn gelukkig echt mensen die dat graag willen laten weten. Dat is voor ons echt heel motiverend. Maar ja, bij Simyo ben je eigen baas, dus eigenlijk een compliment voor jezelf is het dan. Dat je goed gekozen hebt.
Jullie in ieder geval ook allemaal een gelukkig 2014 gewenst!

Groetjes, Charlene
Hier mogen sommige provides flink van leren.. 
Reputatie 5
Badge +11
Hier mogen sommige provides flink van leren.. 

Dank voor het compliment 😮

Reageer