.

Onbeperkt bellen/sms'en en 1 GB internet voor €10,- bij andere provider.

  • 20 January 2016
  • 7 reacties
  • 356 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Hallo , er is nu een grote provider die onbeperkt bellen/sms'en en 1 GB internet aanbied voor €10,- , dat lijkt mij een onweerstaanbaar aanbod!
Gaat Simyo daar een actie tegenover zetten voor huidige klanten?
Anders stap ik zeker over.
Hoor graag of Simyo of Simyo klanten mij een goede reden kunnen geven dit niet te doen.
Misschien is het SIMPELweg een slechte provider ?

Hoor het graag

Met vriendelijke groeten

Wibo van Dinteren

7 reacties

Badge
Actie duurt tot 1-2-2016
Simpel is niet echt overal betrouwbaar qua dekking. De Randstad is wel ok.

Weet wel dat het een 2 jarig contract is waarin je tussentijds niks kan aanpassen, dan vervallen de actief tarieven en voorwaarden en betaal je de volle mep.

Simyo is misschien niet goedkoop, mist wat zaken maar is, en dat vind ik persoonlijk heel belangrijk, wel betrouwbaar.
Badge
Hi Raytje, bedankt voor je reactie. Ik vind betrouwbaarheid ook belangrijk maar de dekking van Simpel lijkt op zo'n dekkingskaart best in orde.maar zal zeker niet zo goed zijn als Simyo.
De vraag is hoeveel last je daar daadwerkelijk van hebt.
Overigens blijven de actietarieven ook geldig na de 2 jaar, behalve als je wijzigingen aan gaat brengen.
Bekijk dit tabel eens, kun je ook al een hoop halen. Simyo staat al 6 jaar bovenaan 😃
Bij Simpel scoren niet al te hoog en op sommige punten wat laag. Maar er is wel verbetering ten opzichte van de meting daarvoor.

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wibo,

We kunnen niet voor elke actie van een concurrent hier iets moois tegenover zetten, we vinden namelijk dat we al genoeg te bieden hebben. De actie van de concurrent is inderdaad heel aantrekkelijk, maar je zit er wel twee jaar aan vast. Je weet nooit hoeveel GB je over bijvoorbeeld één jaar nodig hebt. Bij Simyo kan je elke maand je bundel wijzigen en dus aanpassen naar je wensen van dat moment.

Zoals Raytje al aangaf, worden wij elk jaar heel goed beoordeeld en de beste word je niet zomaar 😛! We hebben weinig storingen, wanneer deze er zijn lossen we dit snel op, onze klantenservice zorgt ervoor dat je altijd snel geholpen wordt, je kan elke maand je bundel wijzigen, we hebben scherpe tarieven, we zitten op het KPN netwerk en zo kan ik nog wel even doorgaan! Ik hoop dat ik je heb overtuigd om te blijven because... You don't know what you got untill it's gone 🆒.

Bedankt Raytje voor je mooie argumenten.

Groetjes, Caspar
Badge
Hallo Casper en Raytje, bedankt voor jullie reacties , de kwaliteit van Simpel is idd niet fantastisch dus dat is het niet geworden, ben nu over naar Youfone 2 jaar vast voor 250 belminuten en 1000 mb voor €10,-
Ben altijd zeer tevreden geweest over Simyo, maar het is tijd om wat anders te proberen.
De teleurstelling dat ik niet zonder bijbetaling de bonus mb's kon krijgen heeft daar zeker aan bijgedragen .

Wie weet tot over 2 jaar! (Met hangende pootjes
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Wibo,

Jammer dat je ons verlaten hebt, maar wel heel fijn dat je goed nagedacht hebt over je overstap.

Ik wens je heel veel plezier bij je nieuwe provider. Mocht je ons missen, dan weet je het hè? :$

Groetjes,
Estelle

Reageer