.

Nieuwe mobiele versie van Outlook niet voor Windows Phone

  • 8 April 2016
  • 5 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Alleen iOS- en Android-gebruikers krijgen de update.

Microsoft heeft vandaag een nieuwe versie van de Outlook e-mail client uitgebracht voor mobiele apparaten. Deze is echter alleen voor Android- en iOS-apparaten.

De nieuwe versie van Outlook heeft een aantal nieuwe functies waaronder Calender-Apps integratie. Deze nieuwe functie maakt het mogelijk andere agenda-apps te integreren in Outlook waardoor het makkelijker is om afspraken te managen. De functie werkt op dit moment alleen nog met Wunderlist, Facebook en Evernote maar er zullen in de toekomst meer apps worden toegevoegd.

Dit is natuurlijk allemaal leuk en aardig voor de iOS- en Android-gebruikers onder ons, maar de Windows Phone/Mobile-gebruikers vissen achter het net en worden genegeerd. Het ziet er naar uit dat Microsoft de daad bij het woord voegt en de aandacht van het eigen mobiele platform op een laag pitje heeft gezet.

Bron: webwereld.nl
Link: http://webwereld.nl/software/93144-nieuwe-mobiele-versie-van-outlook-niet-voor-windows-phone?hash=5f2eb59383a4eef7450abcb838d545db&utm_source=ww-daily-newsletter&utm_medium=2016-04-08

5 reacties

De outlook / kalender app is een standaard onderdeel van Lumia, Daarbij kan ik al meerdere accounts toevoegen en postvakken in koppelen aan elkaar.

Het ziet er naar uit dat dit artikel is geschreven zonder te controleren op juistheid.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Raytje,

Heb je het over de versie die vandaag is uitgebracht?
Ik doel op het feit dat dit al mogelijk was. Ik krijg overigens zojuist een nieuwe versie binnen op de Lumia, misschien was ie er al maar de laatste 2 dagen stond ie uit :)

Het is wel zo dat je mail en agenda als 1 app download maar als 2 apps op de telefoon staan. Maar die functies die omschreven staat voor Android en iOS bestonden al.
Reputatie 7
Badge +10
En het forum is weer een stukje slimmer 😉 Bedankt voor het delen van deze weetje en zoals altijd, Raytje bedankt voor je aanvulling.
Badge
De nieuwste versie van Outlook kent een aantal nieuwtjes die inderdaad NIET werken op een Windows Phone; franswon heeft gelijk in deze.

Reageer