.

Moeten we blij zijn met 4G?

  • 7 August 2013
  • 5 reacties
  • 1077 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
De drie mobiele netwerkbedrijven in Nederland zijn bezig hun supersnelle 4G-netwerken uit te rollen. Na een paar weken testen vraag ik me af of de verwachtingen bij de consument niet te hoog zijn.

Lees het artikel hier.

Bron: Bellen.com

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet zeker of de "gemiddelde" consument hier op zit te wachten gelet op het prijskaartje. Daarom ben ik blij dat hier waar ik woon mijn provider een prima tussenvorm tussen 3G en 4G aanbiedt, DC-HSDPA (http://www.three.co.uk/Discover/Built_for_internetting ) voor dezelfde prijs als 3G. Om er gebruik van te maken moet je wel een geschikt toestel hebben.
Reputatie 3
Badge +5
@ Scotsman Engeland zie ik? Woon je daar pernament en waarom eigenlijk?
Reputatie 7
Badge +9
@ Scotsman Engeland zie ik? Woon je daar pernament en waarom eigenlijk?


Oei...... Edinburgh ligt in Schotland, niet in Engeland.......
Reputatie 7
Badge +9
Schotland en Engeland zijn historisch en cultureel verschillende landen maar zijn sinds 1707 verbonden in een politieke unie (Groot Brittannie). Edinburgh is de hoofdstad van Schotland, waar volgend jaar een soort onafhankelijkheidsreferendum gehouden gaat worden. Het mooie is dat ook ingezetenen met een andere nationaliteit daaraan mogen meedoen - dat noem ik pas een verlicht land! Ook aan het referendum over het al dan niet oprichten van een Schots parlement zo'n 15 jaar geleden mochten we meedoen. Prima! We wonen hier permanent, al vanaf 1992. Reden: met succes gesolliciteerd naar een baan hier in Edinburgh. Er zijn vrij veel overeenkomsten tussen de gemiddelde Schot en de gemiddelde Nederlander, vooral die van boven de grote rivieren. Op de centen letten is daar een van, en wat dat betreft zou Simyo het beslist niet slecht doen in Schotland....
Reputatie 5
Badge +11
Schotland en Engeland zijn historisch en cultureel verschillende landen maar zijn sinds 1707 verbonden in een politieke unie (Groot Brittannie). Edinburgh is de hoofdstad van Schotland, waar volgend jaar een soort onafhankelijkheidsreferendum gehouden gaat worden. Het mooie is dat ook ingezetenen met een andere nationaliteit daaraan mogen meedoen - dat noem ik pas een verlicht land! Ook aan het referendum over het al dan niet oprichten van een Schots parlement zo'n 15 jaar geleden mochten we meedoen. Prima! We wonen hier permanent, al vanaf 1992. Reden: met succes gesolliciteerd naar een baan hier in Edinburgh. Er zijn vrij veel overeenkomsten tussen de gemiddelde Schot en de gemiddelde Nederlander, vooral die van boven de grote rivieren. Op de centen letten is daar een van, en wat dat betreft zou Simyo het beslist niet slecht doen in Schotland....

Ik kom ook graag in Edinburgh, vooral tijdens het festival in augustus ;-)

Simyo zou het misschien best goed doen in Schotland. Wie weet dat er ooit naast Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Spanje besloten wordt om een Schotse variant op te zetten.
Als denk ik dan dat het eerder een Britse variant zal worden voor de hele UK. Incl. Schotland natuurlijk!

Reageer