.

Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen; KPN zet vol in op KPN-merk

  • 10 January 2019
  • 8 reacties
  • 582 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
KPN wil de onbetwiste kwaliteitsprovider zijn met de beste diensten, klantenservice en netwerken en heeft met het KPN-merk de ambitie alle klantengroepen in de verschillende segmenten te bedienen, van voordeeldiensten tot premium diensten. Daarom gaat KPN alle focus leggen op het KPN-merk met gecombineerde diensten voor Nederlandse huishoudens en bedrijven.

Om uitvoering te geven aan deze strategie, zal KPN in de loop van 2019 en 2020 het KPN-merk aanvullen met de sterke eigenschappen van de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom. Voor klanten van deze merken verandert er niets. KPN heeft het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk.

Linkjes: KPN.nl, Tweakers.net

Dus binnenkort Simyo Compleet voor "XS4all"-klanten als dat merk verdwijnt?!

8 reacties

Wie had dat gedacht, zal oud-miljonair Hans denken...

Ikkuh..🤫🤓

Zal Simyo ook verdwijnen vraag ik me dan af. Ik verwacht van wel.

Een oude wijsheid zegt:
Zeg nooit geen nooit want je weet het niet.

Hi is al langer weg.
Reputatie 7
Badge +9
Zal Simyo ook verdwijnen vraag ik me dan af. Ik verwacht van wel.
Volgens het artikel op Tweakers:
KPN blijft wel werken met dochtermerken, zoals Simyo, iBasis en Solcon.
Afwachten 😉

Hier staat dat KPN gaat stoppen met alle dochtermerken. Ook bij mij gaat een hoop veranderen, onzekerheid troef, dus wat dat betreft nogmaals....

Zeg nooit geen nooit.😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat we dat vanzelf via een moderator kunnen vernemen of zij de groene verf al in het kantoor zien staan...
Reputatie 5
Badge +10
Ik denk dat we dat vanzelf via een moderator kunnen vernemen of zij de groene verf al in het kantoor zien staan...
Toevallig ben ik op 28 november in Amsterdam geweest maar bij Simyo heb ik alleen nieuw interieur kunnen ontdekken maar geen groene verf gevonden.
Althans... Geen verf ten kantore van Simyo op de eerste verdieping.
Enigste wat opviel was een open door policy... Misschien waren dat wel voortekenen.....
Geen groene planten met bijhorende groene vingers gezien @ maikel.twinnie? 😀😂
Ik ben XS4ALL klant en vind het maar vreemd zoiets te moeten vernemen in (Social) media. Ja, er verandert niks voor de klanten. Maar dat geloof ik niet. Post is straks een groen witte envelop. Factuur is anders en ook de persoonlijke omgeving. Moet ik straks ook zeker die experia box gebruiken.

Maar goed voor klanten van het eerste uur is het wel een aderlating.

https://xs4allmoetblijven.petities.nl/
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Wat een groot nieuws, hè! Het hele gebouw was er vandaag mee bezig. Om de vragen te beantwoorden: huidige XS4ALL en Telfort-klanten zullen straks óók gebruik kunnen maken van Simyo Compleet, omdat de voorgenoemde merken dus KPN zullen worden.

Op ons kantoor is er geen groene verf te bekennen 😉 Niemand kan heel ver in de toekomst kijken, maar voor nu blijft Simyo zoals het is. Geen zorgen, dus.

De petitie heb ik inderdaad online langs zien komen. Intussen hebben al honderden mensen een digitale handtekening achtergelaten!

Groetjes,
Jihane

Reageer