.

KPN schrapt extra kosten voor overschrijden datalimiet bij oude abonnementen


Reputatie 7
En dit is nu een interessante ontwikkeling!

http://tweakers.net/nieuws/102464/kpn-schrapt-extra-kosten-voor-overschrijden-datalimiet-bij-oude-abonnementen.html

Ik hoop en verwacht dat Simyo hierin mee zal gaan.

10 reacties

Badge +2
Ja prima aktie van KPN! En tevens schakelt KPN uiterlijk op 21 april al zijn abonnees over op het 4G-netwerk. Ook klanten met een oud abonnement, die vooralsnog alleen op het 3G-netwerk konden, krijgen toegang tot het snellere internet.

Ik vind ook dat Simyo daar best in mee mag gaan! 😉 We wachten af RicoK ..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi RicoK en henryblankvoort,

Ik vind ook dat Simyo daar best in mee mag gaan!

Ik ook! Maar het zit er helaas voorlopig niet in. Ik zeg bewust voorlopig, want zeker weten doe je nooit ;)
Het punt is dat er een heel groot verschil zit tussen KPN en Simyo. Een paar voor de hand liggende verschillen: miljoenen klanten, gemiddeld duurdere bundels, een veel groter percentage 4G gebruikers.

Ooit zullen we wel weer een keer onze bundels vergroten en ooit zullen we standaard 4G aanbieden. Maar niet nu.
Badge +2
@Ernst: Natuurlijk begrijp ik ook. Zolang Simyo de melkkoe 4G kan uitmelken blijven ze dit wel tegen betaling aanbieden pas als klanten gaan overstappen naar de concurrenten gaat Simyo ook over .. Zo gaat het toch altijd? Over onderscheiden gesproken .. ;)

Note: kleine toevoeging, een vergelijkbaar 4G abbo is daar een kleine 1 euro duurder (Vooral internet | Veel internet en af en toe bellen, 20 euro) Ik betaal nu 19 euro! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik pleit al langer voor 'knijpen'.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi henryblankvoort,

We willen 4G niet bepaald een melkkoe noemen. We willen het natuurlijk klanten ook niet opdringen. Daarom hoeven ze niet perse te kiezen voor deze bundel en kunnen ze een voordelig abonnement nemen bij Simyo 😉.

Ik pleit al langer voor 'knijpen'.

Wat bedoel je precies met 'knijpen', de leon? 🙂
Reputatie 7

Ik pleit al langer voor 'knijpen'.

Wat bedoel je precies met 'knijpen', de leon? :)


Ik vermoed dat de Leon hiermee bedoelt dat je geen buiten de bundel kosten in rekening gebracht gaat krijgen, maar dat je bundel gaat worden geknepen tot een maximum minimale snelheid waarbij het eigenlijk alleen mogelijk is te whatsappen zonder bijlagen.
Reputatie 7
Badge +9


Ik vermoed dat de Leon hiermee bedoelt dat je geen buiten de bundel kosten in rekening gebracht gaat krijgen, maar dat je bundel gaat worden geknepen tot een maximum minimale snelheid waarbij het eigenlijk alleen mogelijk is te whatsappen zonder bijlagen.


Yep, yep en yep. 😉
Reputatie 6
Badge +10
Ah kijk! Dat had ik zelf moeten kunnen raden 😉, sorry!
Ah kijk! Dat had ik zelf moeten kunnen raden 😉, sorry!
Zat je te denken aan een b*llenknijp term? 😛
Reputatie 5
Badge +11
Als Tiury er vandaag was geweest, had ik het hem gevraagd.
Dus misschien is het beter dat hij er vandaag niet is 😛

Reageer