.

Beantwoord

KPN en Hi maken betalen Google-apps via telefoonrekening mogelijk

  • 14 August 2013
  • 9 reacties
  • 1353 Bekeken

Bron: http://www.nu.nl/tech/3549983/kpn--en-hi-klanten-kunnen-apps-betalen-via-telefoonrekening.html

Vraag: Kan dit ook op termijn bij simyo?
icon

Beste antwoord door Ernst 15 August 2013, 09:40

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Dat was het eerste waar ik ook aan moest denken.
Precies! Ik was verbaasd dat het nog niet was gevraagd 😛
Reputatie 3
Badge +9
Deze vraag is 1x eerder gsteld, en wel hier: https://forum.simyo.nl/factuur-65/apps-betalen-via-telefoon-rekening-simyo-12617/
Reputatie 7
Dus, (nog.....) niet mogelijk. Wellicht in de nabije toekomst. :rolleyes:
Reputatie 7
Badge +9
Tja mensen, bij de Appeleflap heb je kaarten van 15, 25 en 50 Euro waarmee je in de Applestore kan opwaarderen. Die kaarten kan je op veel plekken vinden. De supers, zoals Appie maar ook bij Dixons, Saturn enz. enz.. Ikzelf gebruik echter een creditcard.
Om het probleem van de creditcard (die je niet hebt) te omzeilen; er bestaan ook tijdelijke creditcards die je met een bepaald bedrag kan opwaarderen.
Googel maar even. Is ook een oplossing.;)
Reputatie 7
Badge +9
Android-gebruikers die een mobiel abonnement hebben bij KPN of Hi kunnen voortaan apps, games en e-books afrekenen via hun telefoonrekening.

Lees hier het hele artikel door.

Dit is een zeer goede ontwikkeling voor mensen zonder creditkaart. Een belangrijke vraag is echter: Wanneer kunnen Simyo-klanten dit ook?
Reputatie 7
Ook de Play store van Google geeft de mogelijkheid te kunnen betalen per creditcard.
Reputatie 3
Badge +9
Dat is al lang zo, maar niet iedereen heeft een creditcard.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Groentjuh,

Ik ben bang dat dit nog wel een tijdje kan gaan duren. Ik het artikel staat:

"Telfort-abonnees kunnen er echter nog geen gebruik van maken. KPN zegt niet uit te sluiten dat dit in de toekomst alsnog voor Telfort-klanten mogelijk zal zijn."

Aangezien Telfort nog een stuk groter is dan Simyo, zullen wij als laatste aan de beurt komen 😞

Reageer