.

Kamp onderzoekt hoge tarieven mobiele internetdata

  • 1 June 2013
  • 9 reacties
  • 848 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Nieuws - Minister Kamp gaat onderzoeken hoe de tarieven van mobiel internetten in Nederland zich verhouden tot die in andere Europese landen. In Nederland zouden die tarieven het hoogst zijn.


lees hier het hele artikel.

9 reacties

Badge +6
Hoi Franswon,

Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen. Hopelijk komt het ook naar boven hoe de prijzen zijn bepaald.
Badge +1
Wat ik vaak niet snap waaronder het in buitenland wel goedkoper kan zijn, was gisteren bij Mobistar in Brussel hing daar en poster onbeperkt belen en sms en internet 1500 mb voor 44 euro, ben ook wel nieuwsgierig hoe kosten tot stand komen en wie dit bepaald.
Badge +6
Wat ik vaak niet snap waaronder het in buitenland wel goedkoper kan zijn, was gisteren bij Mobistar in Brussel hing daar en poster onbeperkt belen en sms en internet 1500 mb voor 44 euro, ben ook wel nieuwsgierig hoe kosten tot stand komen en wie dit bepaald.

Hoi Erickiel,

Dat is zeker goedkoop. Nu ben ik nog nieuwsgierig geworden naar de uitslag van het onderzoek.
Reputatie 7
Badge +9
Een reden kan zijn dat in België de toestellen niet zomaar 'gratis' worden gegeven bij een abonnement. Daardoor kunnen de beltarieven lager.
Badge +6
Ja daar zit wel wat in wat je zegt Franswon. Hier kan je 'Gratis' een toestel krijgen bij een abonnement die moet je dan voor 2 jaar nemen maar dan zijn je abonnementskosten wel behoorlijk hoger. Zal dat de reden zijn dat KPN en Hi aan toestel lease doen.
Reputatie 7
Badge +9
Wat ik vaak niet snap waaronder het in buitenland wel goedkoper kan zijn, was gisteren bij Mobistar in Brussel hing daar en poster onbeperkt belen en sms en internet 1500 mb voor 44 euro, ben ook wel nieuwsgierig hoe kosten tot stand komen en wie dit bepaald.


Ik zie op diverse posters nu ook een NL aanbieder voor € 39,95 - onbeperkt (behalve buitenland en servicenummers) op het netwerk van KPN.

Dus hier kan het ook.
Badge +1
Ik denk dat aanbieders toch met deze trend mee moeten gaan en voor dat bedrag zeker interesse kom nu regelmatig over mijn bundel heen 1250 min
Reputatie 7
Badge +9
Ja daar zit wel wat in wat je zegt Franswon. Hier kan je 'Gratis' een toestel krijgen bij een abonnement die moet je dan voor 2 jaar nemen maar dan zijn je abonnementskosten wel behoorlijk hoger. Zal dat de reden zijn dat KPN en Hi aan toestel lease doen.


Hoi Natascha,

Ik las net dat KPN stopt met toestellease http://www.nu.nl/internet/3497430/kpn-stopt-met-leasen-smartphones.html
Badge +6
Hoi Franswon,

Dat heb ik inderdaad ook gelezen. Ik heb me alleen nog niet verdiept in de prijzen van de nieuwe abonnementen.

Reageer