.

Je smartphone wordt platter - en dat is niet oké

  • 12 January 2016
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Want het gaat ten koste van de gebruikersvriendelijkheid.

Er is een nieuwe race gaande, niet alleen in laptop- maar ook in smartphone-land. De race naar het platste apparaat. Hoewel elke innovatie een welkome aanvulling is, slaat men nu te ver door. De bruikbaarheid en gebruiksvriendelijkheid komen in het geding.

Wie kan zich de tijd van de eerste smartphones nog herinneren? De tijd dat de aanschaf van een smartphone gepaard ging met een bijbehorende headset? De tijd dat, als je lader ermee stopte of je je koptelefoon kwijtraakte, je naar de winkel moest rennen voor een nieuwe? En niet zomaar een nieuwe, eentje van dezelfde fabrikant natuurlijk. Want andere merken pasten niet wegens een andere aansluiting. Of de randapparatuur paste wel maar wilde niet werken wegens authenticatie- en compatibiliteitsproblemen.

Je bent maar wat blij dat die tijd achter je ligt, toch? Toch bestaat de kans dat dit tijdperk terugkomt nu smartphones en laptops zo plat worden dat een normale koptelefoon niet meer past.

Lees hier het hele artikel.

Bron: webwereld.nl

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Goed artikel franswon! Goed dat iemand hierover aan het spreekwoordelijke belletje trekt 🙂.

Als ik mijn headphones (luisterkoptelefoon, produceerkoptelefoon én DJ-koptelefoon) zou moeten vervangen of stomme verloopstukjes zou moeten kopen, zou ik niet inderdaad niet happy van worden :8. Zullen we gaan rellen, franswon?

Groetjes, Tiury

Reageer