.

Hollandsnieuwe past maandtarief en aansluitkosten aan

  • 4 January 2018
  • 7 reacties
  • 639 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Hollandsnieuwe heeft de kortingen die het geeft op de bundels van 1000 en 2000 MB/minuten/sms verkleind en brengt ook weer aansluitkosten in rekening. Standaard biedt Hollandsnieuwe korting op de maandprijs tot het einde van de abonnementsduur.
Hollandsnieuwe biedt het Sim-only abonnement met 2000 MB/minuten/sms bij een tweejarig abonnement aan voor 25 euro per maand. Gedurende de eerste twee jaar betalen abonnees echter 10 euro per maand. Deze maandprijs is nu verhoogd naar 11 euro.

24 maanden 12 maanden

Abonnement Listprijs Nieuwe prijs Oude prijs Listprijs Nieuwe prijs Oude prijs
1000 MB/MIN/SMS € 19.00 € 9.00 € 7.00 € 20.00 € 10.00 € 8.00
2000 MB/MIN/SMS € 25.00 € 11.00 € 10.00 € 26.00 € 12.00 € 11.00

Het afsluiten van een nieuw abonnement kost vanaf nu weer eenmalig 15 euro. De aansluitkosten werden niet in rekening gebracht, maar daar is nu een einde aan gekomen. Dat geldt voor alle abonnementen van Hollandsnieuwe.

bron : telecompaper.com

7 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Franswon,

Bedankt voor het delen! Interessant nieuws, vooral omdat veel telecomproviders juist omlaag lijken te gaan met de prijzen. Wat vind jij van deze verandering?

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Niels,

Het verwonderde mij ook, ik denk dat de marges te laag waren, zoals je ook wel weet is de markt krimpend in omzet, de kosten voor roaming zijn best aanzienlijk sinds juni, misschien werd deze provider wel gedwongen de marge te vergroten.

Interessant is het verschil tussen de listprijzen en de prijzen die bij een abonnement berekend worden.
Ik had een keurige tabel met tabs gemaakt, maar de editor maakte er een niet zo'n mooie tabel van ☹️
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frans,

Ahh, jammer van de tabel! 😞 Had je er veel tijd in gestoken?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Wel wat tijd Jihane, geprobeerd met tabs en spaties, maar de editor besliste dat tabs niet werken en overtollige spaties worden verwijderd 😒
Reputatie 6
Badge +5
Wat zonde! Misschien kan je een screenshot van de tabel maken en deze alsnog hier plaatsen? :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
@Niels, bij deze:

Reputatie 6
Badge +7
@Franswon, bedankt! Dat ziet er overzichtelijker uit.

Ik ben benieuwd wat deze prijsverandering voor effect zal hebben. We zullen het zien!

Reageer