.

Beantwoord

Hoe kan ik oproepen doorschakelen?

  • 18 October 2016
  • 3 reacties
  • 2321 Bekeken

hallo, ik heb 2 sim nummers van simyo en wil deze kunnen doorschakelen van het ene naar het andere nummer via *61* maar dit lukt niet, ik krijg de melding verbindingsprobleem of mmi-code
icon

Beste antwoord door Ilias 18 October 2016, 15:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi erkens,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je deze vraag stelt op het Forum! Wel vervelend dat het je niet lukt om door te schakelen. Gelukkig weet ik daar het antwoord op.

Het doorschakelen van het de ene simkaart naar de andere simkaart van Simyo voor alle oproepen kun je instellingen via de code *21*telefoonnummer#. Hiermee moet het lukken. Als je enkel wilt dat er wordt doorgeschakeld als er niet wordt opgenomen door jou met het ene toestel, dan kun je doorschakelen via **61*telefoonnummer#. Dit zijn dus twee sterretjes en niet één.

Op onze servicepagina vind je meer informatie over doorschakelen. Daar kun je zien welke codes je moet gebruiken voor wat je wilt gebruiken of juist wilt annuleren.

Heb je nog vragen?

Groetjes,
Ilias

Beste Ilias,

Het is mij opgevallen dat uw informatie juist is, echter op de servicepagina wordt het benodigde afsluitende # (hekje) weggelaten, zonder hekje werken de codes niet. 

Misschien dat u de mogelijkheid heeft om dit aan te passen of dit door te geven? 

Bedankt voor uw info, hierdoor is het gelukt.

Met vriendelijke groet, 

Chris

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Chris W,

Bedankt voor je bericht. Wat goed dat dit je is opgevallen! Ik heb dit voorgelegd bij de desbetreffende afdeling. Echter is het wel zo dat dit verkeerd wordt weergegeven als je gebruikt maakt van 2G of 3G. Dan dien je inderdaad **21*[telefoonnummer]#[groene beltoets] te gebruiken. Maak je gebruik van 4G dan dien je *21*[telefoonnummer][groene beltoets] te gebruiken. Hopelijk kan dit snel worden aangepast op onze website! 

Nogmaals bedankt voor je oplettendheid 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer