.

Geen roaming toeslagen meer.... maar nog niet bij Simyo!

  • 28 August 2013
  • 3 reacties
  • 9441 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Mijn Britse provider Three heeft weer wat nieuws. Alle klanten, zowel abonnement als prepay, kunnen vanuit zeven andere landen bellen en sms'sen naar hun thuisland voor dezelfde tarieven als in de UK. Ook kunnen ze het internet op gaan voor dezelfde prijs per MB als thuis. Met andere woorden, alle zogenaamde roaming charges worden geschrapt. Helaas voor mij staat Nederland niet in het rijtje landen waar dit voor geldt, maar wel Oostenrijk, Australië, Denemarken, Hong Kong, Italië, Ierland en Zweden. Voor gesprekken met niet genoemde landen inklusief het land waar je je bevindt blijven roaming toeslagen wel van toepassing.

Hopelijk een trend die internationaal navolging krijgt, met name ook door Nederlandse providers zoals Simyo.

3 reacties

Badge +6
Hoi Scotsman,

Nou dat is goed nieuws! Vraag me wel af hoe ze tot deze landen zijn 'gekomen', zijn nogal uiteenlopend 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Ja dat vroeg ik me ook af. Het zijn niet allemaal landen die vroeger tot het Great British World Empire behoorden, want dat waren alleen Australië, Hong Kong en Ierland. Gelukkig heb ik hier in Schotland niet met roaming kosten te maken (Three is gevestigd in Engeland, "buitenland" dus) maar dat verandert misschien als we onafhankelijk worden!
Badge +8
Ja dat vroeg ik me ook af. Het zijn niet allemaal landen die vroeger tot het Great British World Empire behoorden, want dat waren alleen Australië, Hong Kong en Ierland. Gelukkig heb ik hier in Schotland niet met roaming kosten te maken (Three is gevestigd in Engeland, "buitenland" dus) maar dat verandert misschien als we onafhankelijk worden!

Misschien heeft Three daar partners?
Mooi dat het kan, in ieder geval. Straks is heel de wereld voor een schijntje met elkaar verbonden.

Groetjes,
Charlene

Reageer