Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Gebeld door een nummer uit het buitenland. Wat kan ik doen?

  • 18 april 2016
  • 26 reacties
  • 12971 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

De laatste paar maanden komen er steeds meer vragen binnen over onbekende bellers vanuit het buitenland. Het zijn vaak nummers uit verre landen waar jij geen bekende of familieleden hebt wonen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: Tsjaad, Togo of Madagaskar. Op het moment dat je zo'n belletje krijgt, wint de nieuwsgierigheid het vaak en neem je op of bel je terug.

Deze vorm van fraude is niet nieuw, maar de laatste tijd wel opvallend populair. Hoe gaat dit nu precies in zijn werk gaat? Je wordt gebeld door een onbekend buitenlands nummer. Nog voordat je kunt opnemen, of direct nadat je hebt opgenomen, wordt er opgehangen. Jij ziet vervolgens een gemiste oproep in je scherm staan. De mensen achter deze diensten hopen vervolgens dat je ze terugbelt. Op het moment dat jij dit doet, gaat de teller lopen en kun je voor hoge kosten komen te staan. Dit is precies waar de 'fraudeur' op hoopt.

Ons advies in dit geval is dan ook: Bel niet terug!

Daarnaast hebben we nog wat tips voor je:

- Blijf opletten en neem niet zomaar op als je gebeld wordt door een buitenlands nummer. Heb je familieleden of vrienden die in het buitenland zitten? Dan bellen zij vaak met hun eigen telefoon en zie je dus geen buitenlands nummer in beeld.
- Veel smartphones (en ook oudere telefoons) hebben een functie waarmee je zelf kunt bepalen welke oproepen je wel en niet zou willen ontvangen. Sommige telefoons geven zelfs de mogelijkheid om oproepen van onbekende nummers of buitenlandse nummers te blokkeren.
- In veel toestellen bestaat een zogeheten 'zwarte lijst' of 'black list'. Hier kun je zelf nummers aan toevoegen zodat deze specifieke nummers je niet meer kunnen benaderen. Er zijn ook verschillende apps waarmee je dit kunt doen.
- Misschien nog wel het belangrijkste: geef nooit zomaar persoonlijke gegevens door. Denk hierbij aan je bankgegevens, pincode, wachtwoorden of bepaalde klantgegevens.

Hebben jullie nog meer tips, deel ze gerust in dit topic! Zo kunnen we samen voorkomen dat Simyo bellers voor extra kosten komen te staan :)

Bronnen:
http://nos.nl/op3/artikel/2088972-deze-is-voor-iedereen-die-ooit-is-gebeld-door-22-81-550-33-265.html
http://kassa.vara.nl/media/355728

26 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi angela,

Vroeg me eerst af kan dit niet geblokeerd worden via de provider, toen dacht ik van ja en dan? Dan kan je iemand die in het buitenland woont maar. Die kan jou niet bereiken.

Ik vraag me echt af wat hier aan gedaan kan worden, ben laatst weer gebeld door zo een nummer.

Wat ik me afvraag hoe komt zo iemand in godsnaam aan mijn nummer dan.

Mvg,

Simnlru
Reputatie 6
Badge +10
Hoi simnlru,

Ik kan me herinneren dat we daar in dit topic een beetje over hebben gebrainstormd. Helaas kunnen we daar geen sluitend antwoord op geven 😞. Natuurlijk houden wij ons zeer aanbevolen als je de reden hebt weten te achterhalen!

Groetjes, Tiury
Om een indruk te geven....andere bron dan Angela.
Lees het verhaal over het wangiri verschijnsel.

Wangiri speelt een belangrijke rol, vind je ook in de link van Angela.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Ik wist niet dat dat zo heette. Goede link zeg. Wat ook een belangrijk detail is wat je kan vinden in jouw gegeven link: 'Ook kan het zijn dat de wangiri fraudeurs piepjes nabootsen zodat je denkt dat je opgehangen hebt. In werkelijkheid hang je nog een lange tijd aan de lijn met een ver buitenland.'

Goed om dit te weten!! Maar ja, vooral niet terugbellen dus.

Groetjes,
Caspar
Hallo allemaal, ook mij bellen ze sinds zo'n 7 weken met een "prive" nummer. Ik heb nooit opgenomen, want ik denk altijd maar: wil je me spreken, of is het dringend dan is er de voicemail en je spreekt maar iets in. Na 2 of 3x overgaan is er al opgehangen. Het is een privè-nummer dus blokkeren gaat volgens mij dan niet. Heb 1 sms berichtje gehad van nummer +85520599349 (Cambodja) met het berichtje: 'bel me nu dringend' met in het berichtje het nummer 0079546010420. Denk dat je dan gelijk in verbinding staat met het buitenland. Neem dus nooit op als het een onbekend nummer is, en al helemaal niet als het een prive nummer is...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Renata,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je zo handelt! Het is heel erg slim dat je niet opneemt of terugbelt.

Je kunt vaak nog ook privénummers blokkeren in je telefoon. Het lastige is dan wel dat alle privénummers geblokkeerd worden en dat je dus nooit meer gebeld kan worden, tenzij je deze blokkade uit je telefoon verwijdert. Ik raad je aan om de sms'jes ook te verwijderen. Better safe than sorry!

Groetjes,
Angela
Ik gebruik CM securitie
Daar kan je de nummer blokkeren als spam en word het gedeeld met anderen die ook CM securitie gebruiken
Reputatie 7
Badge +10
Hoi F.Kleijnenbreugel,

Bedankt voor je waardevolle toevoeging 😃 Dit is een goede en bruikbare tips voor alle forumleden. Fijn dat je dit dus met ons hebt gedeeld.

Groetjes,
Angela
Ik wil graag weten hoe dat CM securitie werkt want nu ben ik vandaag 1x anoniem gebeld en 2x gebeld door nummer +31 58 2446107. Er is geen gebruik gemaakt van de voicemail dus dan gaan er bij mij al belletjes af. Heb het nummer gechecked op omgekeerd zoeken,kwam op een letselschade bedrijf terecht??? en daarna terecht op de site SITELUTIONS die is "terminated:or suspended" wat mij nu helemaal geen goed gevoel geeft. Wat kunnen jullie hiermee en hoe kom ik er nu echt achter waar een vreemd nummer vandaan komt?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi renata,

Leuk je weer terug te zien op 't forum.

CM security kan je downloaden in de app/play store. Het is dus een beveiliging app die je kan beschermen tegen de buitenlandse nummers die jou proberen te bellen. Klik hier voor meer informatie over de app zelf!

Verder kunnen wij weinig met het nummer zelf. We raden je daarom aan, zoals Angela bovenaan het topic al zei, niet terug te bellen naar 'rare' nummers. Dan kunnen er ook geen kosten in rekening worden gebracht.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar, bedankt voor deze link en ik heb er nu gebruik van gemaakt door het te downloaden. Wat ik niet begrijp is dat ik nu een mail heb gehad van AEGON?? dat dit nr. van hun afkomstig zou zijn en dat ik een afspraak moet maken, maar hoe komt het dan dat ik dit nummer niet kan zien bij omgekeerd zoeken en terecht kom bij een schadebedrijf? 1x is er een voicemail "bericht" binnengekomen maar er is niets ingesproken. Dit is toch niet gebruikelijk voor een verzekeringsmaatschappij om ten eerste tig keer te bellen zonder een bericht achter te laten en als de voicemail is ingeschakeld niets in te spreken? Wat kan er trouwens gebeuren als ik wel reageer op de mail die ik heb gehad? Loop ik hier risico mee als ik dat doe? Heb je hier ook advies voor? Alvast hartelijk dank voor je reactie....
Reputatie 5
Badge +9
Hoi renata,

Ik snap je bezorgdheid, maar als je reageert op een e-mail (zonder belangrijke gegevens te verstrekken) kan er vrij weinig misgaan. Ik zou het echter op een andere manier aanpakken als ik jou was.

Je kan het beste even het nummer van AEGON opzoeken en hiernaar toe bellen. Dan kan je verwijzen naar de e-mail (er staat meestal wel een referentienummer in de e-mail die je hiervoor kan gebruiken). Als AEGON jou een e-mail heeft gestuurd, zullen wij weten waarom, en hoe het verder zit.

Het nummer van de AEGON klantenservice is overigens 088 344 12 34. Klik hier voor de contactpagina van AEGON.

Kom je zo verder?

Groetjes,
Caspar

Waarom kan ik niet gewoon inloggen bij Simyo, een vinkje zetten bij Afrika en nooit meer gebeld worden vanuit Afrika.. (als voorbeeld) Dit moet technisch toch te maken zijn? Een heel werelddeel is makkelijker dan landen apart blokkeren.

Dus: Afrika, Asia, Amerika, Zuid-America, Australie, New Zeeland.. en Friesland :)

Nee serieus.. dit lijkt me toch niet zo moeilijk te realiseren.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi NL-Proxy, 

Welkom op ons forum! :blush:

Ik zou ook graag willen dat het mogelijk was om met één druk op de knop oproepen uit Azië, Afrika, Limburg, Roelofarendsveen en de flat aan de overkant te kunnen weigeren. Maar helaas is dat niet het geval. Het is ook allemaal niet zo makkelijk als mensen denken! 

Hoe vaak word jij wel niet gebeld vanuit dit soort landen dan? En geeft je toestel geen melding dat het om een gesprek vanuit een ver land gaat? Ik zie dat namelijk wel op m'n scherm en weet dan gewoon dat ik niet moet opnemen. Maar dit komt mij dan ook hooguit eens per jaar voor, waardoor het niet echt storend is :wink:

Groetjes,
Bas

Als oud-KPN’er (technisch onderhoud 5ESS) konden wij het makkelijk realiseren maar het zat dan ook in de 5ESS software (een Unix systeem).
Op het laatst, want de 5ESS is nu uitgefaseerd, gaven wij de mensen zelf de mogelijk om blokkades in te zetten via *#ect..
Ik denk dat je als provider een beetje ‘boven de rest van het aanbod’ moet uitsteken wil je succesvol zijn en blijven. Neem XS4ALL als voorbeeld.


 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi NL-Proxy, 

Bedankt voor je reactie. 

Ik geloof best dat je hier veel verstand van hebt hoor! En het is ook heus geen slecht idee. Maar ik weet 100% zeker dat wij niet meer werken met 5ESS (wellicht bij KPN nog steeds, maar niet bij Simyo in ieder geval). Onze netwerkspecialisten (van KPN) kunnen tegenwoordig niet eens meer zelf een blokkade in een achterliggend systeem verwijderen. Tijden zijn veranderd! :wink:

Kun je niet een balletje opgooien bij een oud-collega van KPN? Denk dat je daar meer kans van slagen hebt dan bij onze klantenservice :sweat_smile:

Groetjes, 
Bas

Haha nee daar kan ik geen balletje meer opgooien, ben er weg sinds 2002.
De beruchte reorganisatie waarbij ruim 7000 mensen buiten werden gezet.
Heel de afdeling kon vertrekken. :)
De 5ESS is daarna stapsgewijs uitgefaseerd nu werkt alles via internet heb ik begrepen.
De geluidskwaliteit is wel achteruit gegaan vind ik en ook kan het noodnummer 112 niet meer worden gebeld als de stroom uitvalt. Kon vroeger nog wel omdat we met back-up batterijen werkten.
Over vaste telefoon hebben we het dan...
Trouwens als nu de stroom uitvalt dan zal de zendmast ook niet meer werken, ik zie er geen back-up bij staan.

Reputatie 7
Badge +10

Ah, de beruchte reorganisatie, oef :( 

 

Hmm, ik weet eigenlijk niet precies wat er gebeurt als de stroom uitvalt. Daar zal wel een oplossing voor zijn, lijkt me?

 

Groetjes,

Jihane

In mijn wijk is ooit de stroom uitgevallen en daarna was er ook geen mobiel verkeer meer mogelijk.

(wat een rust :))

Dus ik denk niet dat er een back-up batterij aanwezig is.

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi NL-Proxy, 

Volgens mij heb je nog steeds meer verstand van zendmasten dan wij hoor! :joy:

Ik wist niet eens dat er accu's bij zendmasten geplaatst werden voor als de stroom uitviel. Nou gebeurt dat hier sowieso niet echt vaak, anders staat het de dag erop in de krant! Was wel anders toen ik op de Antillen woonde… :sweat_smile:

Is er nog iets waar ik je wél mee kan helpen? :blush:

Groetjes, 
Bas

Vandaag gebeld door +31547896543. Heb helaas terug gebeld. Het nummer was niet in gebruik. Achter af natuurlijk niet erg slim. Berouw komt na de zonde. Hoe kan ik controleren of er kosten zijn gemaakt vraag ik me af. Waarschijnlijk zie ik dit pas dagen later. Ik hou het in de gaten.

Reputatie 7

Hoi @Jofima 

 

Op basis van deze site gaat het om de zogenaamde Microsoft Helpdesk oplichting. Lees er hier meer over. Of je kosten hebt gemaakt door terug te bellen kun je jezelf richten tot je MijnSimyo pagina. Over enkele uren zal je verbruik zijn bijgewerkt (mits je uiteraard verbruikt hebt) en kun je tevens zien of je kosten hebt gemaakt. Maar omdat de oplichters vaak gebruik maken van spoofing denk ik dat je wel safe zit omdat je een niet bestaand nummer hebt gebeld. Maar pin me er niet voor de volle 100% aan vast. 

Hoi @Jofima 

 

Op basis van deze site gaat het om de zogenaamde Microsoft Helpdesk oplichting. Lees er hier meer over. Of je kosten hebt gemaakt door terug te bellen kun je jezelf richten tot je MijnSimyo pagina. Over enkele uren zal je verbruik zijn bijgewerkt (mits je uiteraard verbruikt hebt) en kun je tevens zien of je kosten hebt gemaakt. Maar omdat de oplichters vaak gebruik maken van spoofing denk ik dat je wel safe zit omdat je een niet bestaand nummer hebt gebeld. Maar pin me er niet voor de volle 100% aan vast. 

Bedankt voor je snelle reactie Ray. Ik ben je zeer erkentelijk.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Jofima,

 

Goed dat je even contact hebt opgenomen, ik kan me voorstellen dat je wat zekerheid wilde. Ik kan je bij deze ook mede delen dat je gelukkig geen extra kosten hebt gemaakt, wel super balen dat dit jou overkomen is. Vergeet je niet voor de zekerheid het nummer te blokkeren

 

Thanks Ray voor het snelle en uitgebreide antwoord!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Jofima,

 

Goed dat je even contact hebt opgenomen, ik kan me voorstellen dat je wat zekerheid wilde. Ik kan je bij deze ook mede delen dat je gelukkig geen extra kosten hebt gemaakt, wel super balen dat dit jou overkomen is. Vergeet je niet voor de zekerheid het nummer te blokkeren

 

Thanks Ray voor het snelle en uitgebreide antwoord!

 

Groetjes,

Daisy

Heb ik meteen gedaan. Ik was even afgeleid maar gebeurd geen tweede keer meer. Bedankt voor je snelle reactie en je aandacht.  Je inzicht zorg voor gerustheid. Ook daarvoor bedankt.

Reageer