.

Er komen weer Nokia smartphones op de markt

  • 3 March 2017
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
De naam Nokia komt weer terug op de markt (ook) met smartphones. Goedkope, degelijke toestellen zijn op de beurs in Barcelona bekend gemaakt. Nu niet als Windows Phone maar met Android. De Nokia 3, 5 en 6. De Nokia 6 is het paradepaardje.
Lees er alles over op:
https://www.androidplanet.nl/nieuws/nokia-6-aankondiging/

Jazeker Apple-fanboys, hihi, waarvan dur 1...ut goeje leonuhkuh tegenwoordig nergens te bekennen is. Maar ja, alle Apple-fanboys liggen met grote wallen onder hun ogen achter het Apple-vizier. Je kunt maar een hobby hebben, merkt Friesian nuchter op maar geamuseerd. ;):P

3 reacties

De 3310 komt ook terug, weliswaar in een modern jasje incl Snake. Gaat zo'n €50,- euro kosten.

Wat Microsoft heeft gedaan met het sterke merk Nokia vind ik eigenlijk best wel beneden alle peil. Want Microsoft gaat niet verder met de Lumia's terwijl dat kwalitatief zeer goede telefoons zijn. Nadeel was het besturingssysteem. Windows 10 mobile is nooit af net als Windows 10 voor de pc / laptop. Om maar niet over het gebrek aan de gewilde apps maar niet te spreken.

Ik ga deze vernieuwde Nokia weg dus wel volgen.. 🙂
Eens !
En idem dito, lijkt me een goed plan! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Het zijn in ieder geval goed betaalbare smartphones! Voor mensen die liever kiezen voor een Sim Only en dan los een telefoon aanschaffen, is dit denk ik erg interessant 🙂

Reageer