.

America Movil hervat inlijving KPN

  • 29 July 2013
  • 11 reacties
  • 13003 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
De Mexicaanse telco America Movil zegt de 'wapenstilstand' met KPN per direct op. De weg is nu vrij om 30 procent of meer van KPN op te kopen.

Lees het hele artikel hier.

Gelukkig is mijn Spaans goed, dus als het forum straks in het Spaans moet, wil ik wel helpen 🙂

11 reacties

Badge +8
De Mexicaanse telco America Movil zegt de 'wapenstilstand' met KPN per direct op. De weg is nu vrij om 30 procent of meer van KPN op te kopen.

Lees het hele artikel hier.

Gelukkig is mijn Spaans goed, dus als het forum straks in het Spaans moet, wil ik wel helpen :)


Haha franswon, misschien kunnen ze je bij Simyo spanje gebruiken? ;)

groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Met Tapatalk kan ik wel op het Spaanse forum kijken, op het Nederlandse niet L(
Reputatie 5
Badge +11
Misschien moeten we dan allemaal op cursus Spaans hier...? Tortilla's en burrito's voor lunch?

Of is meneer Slim gewoon een beetje teleurgesteld in KPN omdat E-plus toch verkocht is?
Zijn naam past in ieder geval wel goed bij Simyo; gewoon slim 😉
Reputatie 1
Badge +2
Blij ben ik er absoluut niet mee. De heer Slim staat bekend om overnames en winst genereren. Innoveren en een goede klantenservice is hem vreemd. KPN steekt veel geld in haar netwerk met als resultaat het beste netwerk van NL. Wanneer dit stop wordt gezet, dan verliest KPN spoedig zijn koppositie op de Nederlandse markt met alle gevolgen van dien.

Bovendien gaat er wederom een Nederlands bedrijf "verloren". Maar ja, de consequentie van globalisering.
Badge +6
Ik vind het raar dat een buitenlands bedrijf aandelen kan kopen van een Nederlands bedrijf en zelf zo ver wilt gaan om de meerderheid van de aandelen in handen te krijgen. Ik vind dat de overheid er niks aan doet om dit tegen te gaan.
Reputatie 7
Badge +9
Natascha, hoeveel buitenlandse bedrijven zijn niet door Nederlandse of gemengd Nederlands/UK overgenomen? Denk eens aan Shell en Unilever?
Badge +6
Natascha, hoeveel buitenlandse bedrijven zijn niet door Nederlandse of gemengd Nederlands/UK overgenomen? Denk eens aan Shell en Unilever?

Ja daar heb je gelijk in. Het is een kwalijke zaak. De overheid moet zich hard maken dat dit niet kan gebeuren en niet mag gebeuren.
Reputatie 7
Badge +9
Multinationals kan je niet tegenhouden... KPN heeft ook buitenlandse dochters, ook overgenomen, bijv. Base in België
Badge +6
Multinationals kan je niet tegenhouden... KPN heeft ook buitenlandse dochters, ook overgenomen, bijv. Base in België

Ja dat klopt. Het is nu afwachten wat er gebeurd.
Reputatie 1
Badge +2
Ik ben bang dat ik al weet wat er gaat gebeuren. Men denkt alleen maar aan geld. En dus zullen de aandeelhouders maar wat graag willen verkopen en zijn wij overgeleverd aan meneer Slim 😞
Badge +6
Ik ben bang dat ik al weet wat er gaat gebeuren. Men denkt alleen maar aan geld. En dus zullen de aandeelhouders maar wat graag willen verkopen en zijn wij overgeleverd aan meneer Slim :-(

Ben bang dat je daar gelijk in hebt 😞. Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.

Reageer