.

31 januari 2020: KPN heeft een landelijke telefoniestoring

  • 31 January 2020
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Volgens diverse media is er schijnbaar een telefoniestoring bij KPN:

Nu.nl

Tweakers.net

Nos.nl

Indien deze storing ook effect heeft op Simyo klanten, dan zullen moderatoren ongetwijfeld het vermelden en deze topic(of een ander topic) voorzien van updates. :wink:


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Groentjuh Je bent met net voor. ;)

Mijn collega meldde ook al dat ik minder gemakkelijk te bereiken op mijn mobiel. Gelukkig heb ik ook nog een vaste lijn en diverse alternatieve methodes. Ik ben er vrij zeker van dat dit voor Simyo ook speelt, dus op deze wijze hebben we een centraal plekje voor deze storing.

Reputatie 7

@Groentjuh Je bent met net voor. ;) 

Ik had deze ervaring al vanmiddag toen ik de klantenservice van Ziggo wilde bellen. Bijna geen gehoor en de verbinding werd meerdere malen onderbroken al tijdens het afluisteren van het welkomst menu. Omdat ik echter wel normaal naar huis kon bellen gaf ik hen, ten onrechte, zoals nu blijkt, de schuld van hun gebrekkig bereikbare klantenservice in een bericht via Facebook Messenger. Zal nu even een excuusje gaan tikken ;)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Groentjuh,

 

Bedankt voor het aanmaken van dit topic!

 

Simyo klanten kunnen inderdaad ook de gevolgen van deze storing ervaren. Uiteraard is de KPN druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra wij meer weten zullen we inderdaad ook hier op het forum een update plaatsen.

 

Rico K, dat is lief! :wink:

 

Groetjes,

Tessanne

Reputatie 7
Badge +6

Hoi allemaal,

 

Inmiddels zijn de problemen opgelost en is de storing bij KPN dus voorbij! Onze klantenservice is ook weer telefonisch bereikbaar. :tada:

 

Excuses voor het eventuele ongemak!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer