.

'T-Mobile heeft het beste mobiele netwerk in Nederland'


Reputatie 7
http://www.nu.nl/mobiel/4630695/t-mobile-heeft-beste-mobiele-netwerk-in-nederland.html

Dit bericht verraste mij wel! Al die tijd heb ik in de veronderstelling geleefd, dat het KPN-netwerk het beste netwerk is met de meest dichte en stabiele dekking. Dit omdat ik met Vodafone, jaren geleden, voor mijn overstap naar Simyo en dus KPN, vele blindspots heb ervaren. En nog steeds ervaren mijn gesprekspartners en ik met mijn privé Simyo aansluiting een betere spraakkwaliteit op 19 hoog in Amsterdam Zuidoost naast de (Villa) Arena dan met mijn zakelijke Vodafone aansluiting.

Ja, ik ben erg verrast. Ik ben benieuwd naar de reactie van Simyo c.q. KPN.

16 reacties

@RicoK.
TM heeft het hele netwerk op de schop genomen en vernieuwd cq verbeterd. Dat er een 'inhaalslag' is gemaakt verbaasd/verrast me dus niet. Komt de gezonde concurrentie ten goede.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rico en Frans!

Dat klopt - T-Mobile heeft inderdaad gewonnen uit de test van P3 en Connect. Maar geen zorgen, jongens 🙂 De verschillen zijn echt intens klein. De conclusie was ook dat er in Nederland gewoon ontzettend goede dekking is. Alle netwerken (Vodafone, T-Mobile, Tele2 en KPN) zijn ijzersterk. Onze reactie is dus vooral: gefeliciteerd, T-Mobile! En wat Franswon zegt klopt helemaal, want dit komt de concurrentie alleen ten goede.

Hopelijk winnen we 'm volgende keer 🙂

Groetjes,
Jihane
Hi Rico en Frans!
En wat Franswon zegt klopt helemaal, want dit komt de concurrentie alleen ten goede.

Hopelijk winnen we 'm volgende keer 🙂

Groetjes,
Jihane

Het is bijna weekend. ;):8:D;)
Reputatie 7
Badge +9
Jihane had toen al een vrijdagmiddagborreltje op Fra.. ehm.. Friesian!

Verder geen grote verrassing, want t-mobile heeft VEEL masten doordat ze veel ongunstigere frequenties hebben. T-mobile is dan ook de enige die in mijn lokale supermarkt (kelder) verbinding heeft. (Hint: Zet jullie wifi-spots in als 4G femto-spot! Dan hebbie jullie wel dekking! :D)
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian en Groentjuh,

Haha, sorry supersorry! Ik bedoel natuurlijk: Friesian 🙂

En thanks voor de tip, Groentjuh!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +5
Ik denk dat sowieso iedere provider in Nederland een goeie dekking hebben, enigste provider die ik heel soms van iemand als zakelijk moest gebruiken was vodafone en die had jammer genoeg soms beroerd dekking waar je het niet verwachten.

Ik denk dat wij niks te klagen hebben als je kijkt naar onze buurlanden, want wij zijn denk ik de enigste land in heel europa die het meeste dekkingsgraad heeft.
Reputatie 5
Badge +9
Ik denk dat wij niks te klagen hebben als je kijkt naar onze buurlanden, want wij zijn denk ik de enigste land in heel europa die het meeste dekkingsgraad heeft.
Dat wist ik helemaal niet! Dan mogen wij inderdaad niet klagen, nee 😛
Ik denk dat wij niks te klagen hebben als je kijkt naar onze buurlanden, want wij zijn denk ik de enigste land in heel europa die het meeste dekkingsgraad heeft.
Dat wist ik helemaal niet! Dan mogen wij inderdaad niet klagen, nee :P

Tis maar hoe je het wilt interpreteren..

Caspar wist het niet en dan mogen wij niet klagen...
Caspar wist het wel en dan ja, mogen wij wel klagen....:8:D:P
Reputatie 7
Badge +10
Zo kun je het ook zien, maar dan dwalen we wel een beetje af van het onderwerp 😉 Wat dacht je van een 'heerlijke taal-misvattingen' topic;)
Lijkt me geinig !
Reputatie 7
Badge +10
Gaan we doen! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Wanneer Angela?
Reputatie 7
Badge +10
Pfoe het is nogal druk geweest de afgelopen tijd. Ik beloof dat ik hem vandaag ga aanmaken!
Vallen taalvautjes daar ook onder? 😃
Reputatie 7
Badge +9
Natuurleik 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Staat ie hoor!

Reageer