.

Beantwoord

Schakelt mijn telefoon automatisch over naar wintertijd?

  • 29 October 2016
  • 8 reacties
  • 609 Bekeken

Badge
Gaat mijn telefoon automatisch naar wintertijd?
icon

Beste antwoord door Samantha 31 October 2016, 10:29

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een iPhone wel (die heb ik zelf) maar hoe dat bij andere telefoons gaat weet ik niet. Ik vermoed van wel.
Badge +2
Als je hebt ingesteld dat de tijd, datum en en tijdzone door het netwerk moet worden aangeleverd gaat alles vanzelf.
Wanneer je de datum en tijd instelt naar West-Europa (Amsterdam) en hij staat ingesteld op netwerktijd, jazeker.

@PCfreak
2 zielen, 1 gedachte.🆒
Badge
'T is een onbekend en simpel telefoontje. We zien het morgenochtend. Bedankt voor de reacties.
Badge +7
Hoi Dieseltank,

De meeste telefoons schakelen automatisch over naar de wintertijd, als je je telefoon zo instelt zoals Friesian en PCfreak hebben beschreven.

Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Is je telefoon automatisch overgeschakeld op de wintertijd?

Groetjes,
Samantha

@Scotsman, @PCfreak en @Friesian, bedankt voor jullie hulp 😃
Reputatie 7
Badge +9
Da vraag is nu of het bij Dieseltank heeft gewerkt of dat 'ie al een paar dagen een uur te laat op zijn werk is of een uur te vroeg...:? Ik heb werkelijk geen idee.
Misschien is Diesseltank wel die gozer met de hond in dat topic mobiel geklungel op de fiets en komt hij daardoor te vroeg of te laat...;)

https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/mobiel-geklungel-op-de-fiets-verbieden-23408/index4.html#post147810
Reputatie 3
Badge +5
Hahaha, de leon! Ben ik ook wel benieuwd naar. Zolang je met diesel tankt, moet het wel goed komen, toch? Scheuren! Dan kan dat niet met de fiets, Friesian. Geklungel met een telefoon in de auto? Dat moeten we ook niet hebben.

Reageer