.

Beantwoord

Waarom zijn er sms'jes in rekening gebracht die verstuurd zouden zijn naar het Verenigd Koninkrijk?

  • 29 June 2016
  • 4 reacties
  • 500 Bekeken

Badge
Ik heb een Samsung S5 mini smartphone. Ik zie dat er deze maand 6 x een sms is verstuurd naar het Verenigd Koninkrijk (+1 925-353-9035). Dit wordt tweemaal in rekening gebracht als sms buiten mijn bundel. Gelukkig slechts 2 x € 0,07.
Vraag: hoe kan dit? Ik heb de sms-jes niet verstuurd.
Op het forum geeft Scotsman antwoord op een soortgelijke vraag, maar die heeft specifiek betrekking op een I-Phone.
icon

Beste antwoord door franswon 29 June 2016, 20:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi AndreH,

Dit zijn SMS-jes van McAfee, bij iedere reset van de telefoon of activatie van McAfee gebeurt dat :(

http://forum.xda-developers.com/lg-g3/general/25p-activation-charge-mcafee-g3-uk-t2816990
Reputatie 3
Badge +5
Hoi AndreH,

Wat vervelend dat er meerdere malen sms'jes zijn verstuurd naar dat nummer! Zoals Franswon aan heeft gegeven is dat het nummer van McAfee.

Er zijn bepaalde apps, zoals McAfee en Facetime, die sms'jes versturen ter activatie/registratie van de app. Dit wordt vooral naar het buitenland verstuurd waardoor je dus buitenbundelkosten hebt. Je ziet het ook niet terug in je telefoon, omdat ze 'undercover' gestuurd worden door de app.

Ik zal als klein gebaar de kosten voor deze sms'jes vergoeden. Het scheelt € 0,14, maar het blijft vervelend dat er iets in rekening is gebracht wat buiten je macht om is gebeurd.

Heeft Franswon hiermee je vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, voel je vrij om deze te stellen!

Groetjes,
Ilias
Badge
Hallo franswon. Bedankt voor je reactie. Even gezocht op internet en het klopt. Nog even denken of ik met deze McAfee app doorga.
Ilias. Bedankt voor het gebaar. Het is slechts een klein bedrag, maar ik vind het een leuke geste.
Reputatie 7
Badge +10
Fijn om te horen dat je blij bent met dit gebaar!

Als je nog andere vragen hebt, horen wij dat graag.

Groetjes,
Jihane

Reageer