.

Beantwoord

Waarom moet ik telkens een code invoeren?

  • 3 November 2016
  • 6 reacties
  • 2119 Bekeken

Ik moet steeds opnieuw de pincode voor ontgrendeling invoeren,wat heb ik verkeerd gedaan?
icon

Beste antwoord door Jihane 4 November 2016, 15:12

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sarah1628,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er voor je gevoel iets niet klopt! Wil je wat uitbreiden op wat je bedoelt? Als het gaat om de pincode, dan is dat de code die je van ons hebt gekregen. Die hoor je alleen in te voeren als je je toestel aanzet nadat je 'm compleet hebt uitgeschakeld. Je zou het eventueel kunnen uitschakelen dat er om deze code gevraagd wordt, maar dat raad ik je zeer sterk af. Deze code werkt namelijk als een beveiliging. Als iemand jouw telefoon steelt, dan wil je niet dat diegene ermee kan bellen, sms'en of internetten. Deze code kan je daartegen beschermen.

Er bestaan ook ontgrendelingscodes. Dit zijn dan codes van een aantal cijfers waarmee je je toestel kunt ontgrendelen. Dit doe je telkens als je je telefoon even vergrendeld is. Als je dit bedoelt, dan kun je dit aanpassen door te kijken in je telefooninstellingen. Dat hangt dan ook erg van je telefoon af!

Laat je me weten wat voor code je bedoelt en welke telefoon je hebt?

Groetjes,
Jihane
ik bedoel de ontgrendelingscode Jihane, kan ik die er uit halen?
Het kan zijn dat een aantal keer de verkeerde code invoeren voldoende is dat de telefoon een herstelpunt biedt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sarah1628,

Dankjewel voor die informatie 🙂 Je kunt je ontgrendelingscode zeker verwijderen. Hoe je dat doet, hangt af van je toestel. Heb je een Android? Dan ga je op je toestel naar Instellingen > Vergrendelscherm > Schermvergrendeling. Als je hier 'Geen' aantikt, dan heb je geen vergrendeling meer.

Heb je een iPhone? Dan ga je naar Instellingen > Touch ID en toegangscode > Zet code uit. Hierna staat de code ook uit!

Heb je een ander type toestel? Laat me dan weten welke! 🙂

Kom je er zo uit?

@ Friesian, klopt! Met een Android werkt dat wel zo. Apple telefoons, echter, laten je steeds langer wachten als je je code niet juist invoert.

Groetjes,
Jihane
Dank je wel voor de hulp probleem is opgelost/

Groetjes, Sarah1628
Badge +7
Hoi Sarah1628,

Enorm fijn dat het probleem is opgelost 🙂 Mocht je nog andere vragen hebben, weet je ons te vinden he?

Groetjes,
Samantha

Reageer