.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen?

  • 20 February 2017
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Geachte mw./heer,
IK kan niet mijn tel.gebruik.Als ik probier iemand bellen,ik krijg antwoord.U telef.is buiten gesteld wegens administratiwe redenen.
Welke administrative redenen
icon

Beste antwoord door Sean 21 February 2017, 10:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Redzo,

Het kan zijn dat een betaling niet gelukt is en dat er op de herinnering niet gereageerd is. Op Mijn Simyo zie je een overzicht van de facturen. Als facturen op Niet betaald staan is dat de reden.
Een andere reden kan zijn dat je in een korte periode ver buiten je bundel bent gegaan, in dat geval wordt de aansluiting buiten werking en pas na een aanbetaling weer in werking gesteld. Hierover zou je een bericht ontvangen moeten hebben.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Redzo,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lastig dat je niet kon bellen!

Ik zie dat je bent overgestapt van Prepaid naar Sim Only. Omdat er geen beltegoed op het Prepaid kaartje stond, was er nog een oude blokkade op uitgaand verkeer actief.

Mijn collega heeft deze blokkade inmiddels verwijderd en ik zie dat je ook weer hebt gebeld. Werkt alles nu naar behoren?

Groetjes,
Sean

@Franswon, bedankt voor je hulp!

Reageer