.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn Simyo abonnement op andere smartphone plaatsen?


Badge
Hoe kan ik mijn Simyo abonnement praktisch op andere smartphone plaatsen?
icon

Beste antwoord door Ray 7 July 2015, 19:49

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge
Hallo,
:?:?:?, Toch nog goed gekomen....verderop.
Even bovenste gedeelte aangepast, was geen ongeduldige hallo waarop ik reageerde :D

Frederikus,

Dat doe je door je Simkaart in het andere toestel te doen. Past deze niet, dan kun je op je Mijn Simyo pagina, tabblad Mijn instellingen & Simkaart een nieuwe Simkaart bestellen. Je krijgt na bestellen een 3in1 simkaart. (maakt op de site niet uit welke maat je aanklikt bij het bestellen).

Na 2 a 3 werkdagen heb je hem in huis. Kosten bedragen 5 euro en zullen worden verrekend met je Beltegoed (Pre paid) of gefactureerd (Sim Only).


Laat je weten of het gelukt is?
Badge
ik zit hier ook mee. ik heb een nieuw nano simkaart gekregen een aantal weken geleden. deze past maar ik kan deze nieuwe kaart niet activeren via tabblad mijn instellingen en simkaart. Ik moet nl een pukcode intypen maar de pukcode in mijnsimyo is de pukcode die nog bij de oude kaart hoort. Ik heb de nieuwe pukcode nodig omdat ik nu niet mijn nieuwe telefoon kan opstarten.
enig idee?
Hoe kan ik mijn Simyo abonnement praktisch op andere smartphone plaatsen?
Door bovenop de schoorsteen van je je huis te gaan staan en te roepen... O machtige mast wil je als de sode******er de goeje foon uitkiezen en niet dezelfde als eerst.

Serieus nu...
Wat je ook kunt doen is de sim van telefoon verwisselen. :8:)
🆒 De keuze is natuurlijk aan jou, maar ik heb hoogtevrees.
Dus blijft het laatste over.
Past de huidige sim niet, dan bestel je een vervangende 3-in-1 sim. Kosten 5 Euro...
ik zit hier ook mee. ik heb een nieuw nano simkaart gekregen een aantal weken geleden. deze past maar ik kan deze nieuwe kaart niet activeren via tabblad mijn instellingen en simkaart. Ik moet nl een pukcode intypen maar de pukcode in mijnsimyo is de pukcode die nog bij de oude kaart hoort. Ik heb de nieuwe pukcode nodig omdat ik nu niet mijn nieuwe telefoon kan opstarten.
enig idee?


Als je jouw pukcode moet invoeren dan heb je 3x een verkeerde pincode ingevoerd.. Voer je wel de juiste codes in :?

Het is trouwens niet echt overzichtelijk om in andermans topic een geheel andere vraag te stellen dan de originele vraag..
Beste Raytje, esth.

Ik denk dat er iets fout gaat m.b.t registratie.

@esth.
Ter controle...
Heb je https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=24 gelezen?
Anders zou ik wachten op reactie moderator.
Badge
thanks! Dat is het dus. Ik heb er geen pincode bij gekregen dus ging er automatisch van uit dat het de oude was...dus 3x ingetypt omdat ik dacht dat ik een foutje had gemaakt. ik heb een nieuwe nanosimkaart maar heb daar een pincode bij nodig maar nu natuurlijk door die 3x fout een nieuwe pukcode.
zucht...ik ben hier niet handig in. 🙂
Ik had al het vermoeden dat iets niet goed in de steel zat. Daarom mijn advies, wachten op de moderator..
Houdt aan ongeveer binnen 24 uur op werkdagen, bij geen extra reacties.....

Maak je geen zorgen, alles komt goed, zoals je ziet is er al heel gauw service.
Voor nu een prettige avond.....
Badge
thanks! het gaat vast goedkomen! ik wacht het wel af...:-) wil gewoon graag de nieuwe iphone proberen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Frederikus, welkom op ons forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Simkaart.

Heeft het antwoord van Raytje je geholpen? (Waarvoor dank, Raytje!)
Er is alleen één kleine aanpassing; vanwege de nieuwe Mijn Simyo ga je eerst naar Instellingen en daarna naar Simkaart.

esth, ook jij bent van harte welkom op ons forum!
In dit topic heb je je vraag ook gesteld, daar ga ik er dieper op in.

Friesian, dank je voor het meedenken!

Reageer