.

Beantwoord

Waarom werkt mijn simkaart niet?


Graag urgent checken op error bij activatie nieuwe simcard, want ik kom niet op het netwerk.
Ligt zeker niet aan telefoon. Heb ik al uitgesloten.
Dank voor snelle actie
icon

Beste antwoord door Sean 27 June 2016, 14:06

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welke error krijg je?
Officieel is er niemand van Simyo aanwezig op dit forum tijdens het weekend, maar als je geluk hebt komt een moderator even kijken die je verder kan helpen.
Vanochtend nieuwe kaart geactiveerd. Geen netwerk.
Netwerk Onbekend
Signaalsterkte -89 dBm 12asu
Type mobiel netwerk onbekend
service status Buiten bedrijf
Nieuwe SIM in oude toestel geplaatst, netwerk OK. SIM weer teruggeplaatst in nieuwe toestel en nu ook OK.
Ik heb ook exact hetzelfde probleem. Vandaag nieuwe simkaart geactiveerd, in nieuw toestel geplaatst en geen netwerk. Oude simkaart werkt niet meer?! Wat nu? Hoop dat iemand mij kan helpen!
Badge
WIj ook zelfde probleem vanmorgen geactiveerd en om 16:00 deed ie het ineens!! dus even een keer aan en uit zetten en wachten succes!
Ga aan en uit dan nog maar eens proberen
Scotsman. Error is dat er geen netwerk is
Opgelost. Blijkbaar is geduld een schone zaak.
Denk dat er een vertraging in het activeren is. Normaliter gaat het vrijwel meteen. Van de week was er ook een storing met activeren.
Bij mij ook na uren, doet hij het eindelijk.
In ieder geval werkt het nu.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Niene Leus,

Welkom op het Simyo forum!

Wat onwijs vervelend dat je simkaart het niet meteen deed. Het activeren van simkaarten duurde zaterdag helaas iets langer dan normaal, vanwege een vertraging in het systeem. Mijn excuses voor het ongemak.

Werkt de simkaart nu naar behoren?

@CeesL, Remco75 en A.H Ook jullie welkom op het forum 🙂 Wat jammer dat jullie ook last hadden van dit probleem. Gelukkig werken de simkaarten inmiddels. Bedankt voor jullie geduld en sorry voor het ongemak!

Als ik jullie nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Sean

@Scotsman en Raytje, bedankt voor jullie hulp!
Dank voor de reactie. Alles was gelukkig tijdig opgelost.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Niene Leus.

Graag gedaan. Hartstikke fijn dat alles nu werkt :)

Groetjes,
Sean

Reageer