.

Beantwoord

Puk code invoeren werkt niet. Hoe doe ik dit?

  • 27 April 2015
  • 2 reacties
  • 2675 Bekeken

Doordat ik drie keer de verkeerde pincode heb ingetoetst moet ik nu de puk code invoeren.

Eerst vraagt m'n iPhone 5 naar de puk code, daarna naar de pincode (ik heb er twee, eentje is m'n toegangscode en eentje m'n simpincode) en daarna vraagt hij om m'n NIEUWE pincode nogeens in te voeren. Dit gaat dus iedere keer fout, ik heb beide pin codes al geprobeerd.

Of moet ik een volledig nieuwe pin code verzinnen? Ik heb nog 4 pogingen dus ik moet zuinig zijn.
icon

Beste antwoord door Tiury 29 April 2015, 11:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Jan,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je de codes gebruikt van Mijn Simyo?
Deze moeten als het goed is werken!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janlomas,

Wat vervelend dat het je niet lukt om na de pukcode een andere pincode in te voeren. Als het goed is dien je na je pukcode de oude pincode van Mijn Simyo weer in te kunnen voeren en daarna deze eenmalig te herhalen. Lukt dit niet, kun je de simkaart het beste in een andere telefoon te plaatsen en het daar eens in te proberen. Je kunt uiteraard ook gewoon kiezen voor een nieuwe (eenvoudige) pincode. Let op! Zodra je deze aanpast, is je nieuwe (zelfbedachte) pincode niet te zien op Simyo. Schrijf 'm daarom goed op 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie, maikel.twinnie!

Reageer