.

Beantwoord

Opzeggen kan pas volgend jaar omdat ik bundels heb veranderd, wat nu?

  • 22 May 2015
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Ik ben al heel lang bij Simyo en dacht dat ik daardoor ieder moment van mijn contract af zou kunnen.
Nu heb ik een telefoon gekocht met contract afgesloten bij Hollandse Nieuwe.
Nu blijk ik pas op te kunnen zeggen per 30-03 2016 omdat ik mijn bundel veranderd had.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Naomi 23 May 2015, 16:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Het lijkt erop alsof je je bundel hebt veranderd door het kiezen voor een nieuw jaarcontract......
Het lijkt erop alsof je je bundel hebt veranderd door het kiezen voor een nieuw jaarcontract......:8
Ik heb alleen mijn bundel veranderd Geen jaarcontract afgesloten
Ik heb alleen mijn bundel veranderd.niet bewust een nieuw jaar contract afgesloten.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo msmarkvoort,

Hoe heb je de bundel veranderd?
Via de optie verlengen of gewoon via de optie bundel aanpassen?
Denk dat je de optie bundel verlengen hebt gekozen.

Helaas zal ik ook gedeeltelijk het antwoord van een medewerker moeten afwachten omdat ik het ook niet zeker weet of dit wel het geval is.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi msmarkvoort, welkom op het Simyo forum :)

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Jammer dat er verwarring is over de einddatum van je contract. Ik zie dat je contract inderdaad loopt tot 30 maart 2016. Je hebt 30 maart je bundels veranderd, maar ook een jaarverlenging doorgegeven.

Wanneer je je bundels veranderd en met een jaar verlengd, dan zie je dit ook verschijnen in de pop-up op je Mijn Simyo pagina. In de pop-up wordt aangegeven dat het ook om een jaarverlenging gaat. Je hebt daar de keuze om akkoord te gaan of de wijziging af te wijzen. Daarnaast is het nieuwe jaarcontract naar je gemaild.

Je kunt er nu voor kiezen om te wachten tot volgende jaar. Een andere mogelijkheid is om je contract af te kopen. Dit betekent dat je je abonnementskosten tot de einddatum in één keer betaald.

Heb je hierover nog vragen?

@RicoK & maikel.twinnie; dank jullie wel voor jullie reacties 😃

Reageer