.

Beantwoord

Ik heb een nieuwe nanokaart maar geen bijbehorende pukcode, wat nu?

  • 7 July 2015
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo,
Ik heb een nieuwe nano simkaart besteld omdat ik een andere telefoon heb. Ik heb nu twee simkaarten. Eentje voor mijn oude telefoon die het niet meer doet en een nano simkaart voor mijn nieuwe telefoon. Nu werkt deze nano simkart echter niet omdat de kaartnummer in MijnSimyo anders staat en ik kan dit oude simakaart nummer niet veranderen naar het nieuwe simakaartnummer.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn nieuwe nano simakaart het gaat doen in mijn nieuwe telefoon? ik moet een pukcode intypen bij het opstarten van mijn nieuwe telefoon maar heb zojuist 4x de foute gegeven omdat de pukcode in MijnSimyo natuurlijk gerelateerd is aan het oude kaartnummer 61001224. Ik heb nu kaartnummer 89899889.
Hopelijk kunt u helpen.
groetjes Esther
icon

Beste antwoord door Ernst 8 July 2015, 13:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoi,

Ik heb je vraag deels beantwoord in het andere topic waar je had gereageerd.

ik zit hier ook mee. ik heb een nieuw nano simkaart gekregen een aantal weken geleden. deze past maar ik kan deze nieuwe kaart niet activeren via tabblad mijn instellingen en simkaart. Ik moet nl een pukcode intypen maar de pukcode in mijnsimyo is de pukcode die nog bij de oude kaart hoort. Ik heb de nieuwe pukcode nodig omdat ik nu niet mijn nieuwe telefoon kan opstarten.
enig idee?


Als je jouw pukcode moet invoeren dan heb je 3x een verkeerde pincode ingevoerd.. Voer je wel de juiste codes in :?

Het is trouwens niet echt overzichtelijk om in andermans topic een geheel andere vraag te stellen dan de originele vraag..
Badge
tja, noem het nieuw op een forum. dat doe ik nooit dus ik ben nog zoekende hoe het werkt. en een foute pincode...doe ik uiteraard ook niet voor mijn lol ,maar de code op de nieuwe nanokaart was niet dezelfde...
Heb je geen instructies meegekregen bij je nieuwe simkaart?

Je moet de simkaart wel activeren anders weet Simyo niet dat ie ontvangen is. Activeren doe je op je Mijn Simyo pagina.
Badge
hoi Raytje, ik kan het niet vinden die instructies. Erg van mezelf maar ik heb de nieuwe kaart al 2 maanden of zo en nu pas de nieuwe telefoon. Ik ben bang dat ik gewoon te slordig ben geweest al kan ik mij niet herinneren dat er info bij zat. Alleen de nieuwe kaart.

Ik heb al gekeken bij Mijn Simyo en bij het tabblad nieuwe sim maar ik kan nergens iets vinden waar ik moet activeren. Maar dat is nu al te laat denk ik omdat ik die code 3x fout heb gedaan en nu de pukcode moet intypen die ik niet heb.

Onhandig van mij...bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe. 🙂
N.v.t. verkeerde link.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi esth,

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Simkaart.

In je gegevens zie ik dat je vanmorgen met deze vraag ook al even gebeld hebt met onze klantenservice.
Het bleek dat je je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd had. Dat is nu wel gebeurd 😃 Werkt 'ie goed?

Raytje, dank je voor het meedenken!
Badge
hoi ernst, dank je! Alles werkt goed. Was heel erg maar ik kon eerst het activeren niet vinden en daarna ik ik de kaart op zijn kop waardoor ik steeds de verkeerde cijfers intypte. :-)
maar he...het waren allemaal 888 en 6666 dus dat hou je makkelijk op de kop. :-)

Alles werkt!!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi esth,

Hihi dat zat niet helemaal mee ;P Top dat alles werkt! Dankjewel dat je het aan ons doorgeeft. Veel plezier met je nieuwe simkaart :D

We zien je graag terug op het forum.

Reageer