.

Beantwoord

Hoe pas ik mijn instellingen aan?


Badge
Hoe vind ik netwerkinstellingen in mijn simyo om in te stellen zodat ik in het buitenland kan bellen, sms en internetten
icon

Beste antwoord door Asma 28 May 2017, 14:47

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Hoe krijg ik antwoord op mijn vraag?
Door geduld te hebben.

Antwoord: Inloggen op je MijnSimyo, dan naar instellingen en dan netwerkinstellingen. Betreffende schuifjes omzetten.

Op je telefoon naar de netwerkinstellingen gaan en dan (data)roaming aanzetten.

Heb j prepaid, dan kun je enkel belle, smsen via je mobiele netwerk.
Badge
Dus geen antwoord/
Reputatie 7
Badge +9
Welk toestel heb je?
Ja hoor, maar je bent niet de enige die vragen stelt. Geduld is dus een schone zaak 🙂
De vraag is trouwens beantwoord 🙂
Badge
Ik heb het ontdekt. Natuurlijk is het simpel . Maar als een iemand al wat ouder en een beetje digibeet is het vaak moeilijk te begrijpen. Zo is het waarschijnlijk ook voor mensen die bekend zijn met deze materie dat er ook een groep mensen bestaat die met de kennis hiervan wat moeite hebben. Maar de oplossing is dat je in mijn simyo op het cirkeltje met je eigen foto klikt. Dan komt er de mogelijkheid van instellingen beschikbaar. Maar desondanks bedankt voor de gedane moeite.
Jij hebt het over de app, Herman van Klaveren, iets anders dan Mijn Simyo. 🙂
Mijn uitleg was gericht op de internet pagina van MijnSimyo.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Herman van Klaveren,

Welkom op het Forum!

Op het Forum worden vragen beantwoord door leden en door moderators (die werkzaam zijn bij Simyo). Je krijgt binnen één werkdag een reactie van een moderator, maar vaak helpen andere Forum leden je hier eerder mee. Zoals nu! :D

Het klopt wat Ray zegt, je kunt je instellingen zelf aanpassen via Mijn Simyo, door te klikken op Instellingen > Netwerkinstellingen. Als je de Mijn Simyo App gebruikt, dan werkt dit net iets anders. Hiervoor klik je dan inderdaad op je profielfoto, waarna jij je instellingen kunt aanpassen.

Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten!

Wij helpen je hier graag mee verder.

@ Ray, Friesian en Groentjuh, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer