.

Beantwoord

Kan ik een nano simkaart bestellen?

  • 30 June 2016
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Mijn oude telefoontje ligt op sterven en ik moet een nieuwe kopen, voor een smartphone heb ik een kleine/ nanokaart nodig. Kan de oude grote SIMkaart door een kleine worden vervangen? Kan deze opgestuurd worden naar een adres in Nederland? Ik woon namelijk in het buitenland en kom over drie weken voor vakantie naar Nederland en zou de kaart dan graag kunnen gebruiken.
icon

Beste antwoord door Angela 1 July 2016, 10:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo NicolienJanssen,

Welkom op het Simyo Forum.

De simkaart kan uiteraard vervangen worden door de nieuwe 3-in-1 kaart. Normaal doe je dat via Mijn Simyo en dan gaat alles verder automatisch. Omdat je een afwijkend adres wilt gebruiken zal een moderator je verder instrueren.
Heb inmiddels kontakt opgenomen met de klantenservice van Simyo, want het stond niet als optie aangegeven in mijnsimyo. Bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi NicolienJanssen,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit hier komt vragen! Fijn dat Franswon je al wat meer informatie heeft kunnen geven :)

Wat hij aangeeft, klopt helemaal. Je kunt je simkaart normaal gesproken bestellen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Omdat het adres niet direct juist was, had je dit eventueel bij de bestelling kunnen aanpassen. Ik begrijp uit je bericht dat je ondertussen contact hebt gehad met onze klantenservice. Helaas zie ik hier op dit moment niets van terug.

Kun je mij vertellen of het allemaal gelukt is en of er een nieuwe simkaart voor je opgestuurd is?

@Franswon, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela
Ik kreeg van de klantenservice volgende reactie: Beste Nicolien Janssen,


Wij hebben uw bericht ontvangen en geregistreerd onder ticketnummer: 1299086. Binnen 3 werkdagen krijgt u een reactie van ons.

Kijk ook op simyo.nl/service voor antwoorden op veelgestelde vragen of bezoek het Simyo Forum: u ontvangt dan binnen 1 werkdag reactie van een Simyo klant of medewerker.

De Simkaart kan naar het adres van mijn vader gestuurd worden: L. Otto, Mr J.J. Hofstraat 19, 8355DA Giethoorn
Reputatie 7
Badge +10
Hoi NicolienJanssen,

Kwestie van afwachten dus! Mijn collega zal dit dan afhandelen, en jou zo snel mogelijk terugkoppeling geven.

Heb je toevallig nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer