.

Beantwoord

Ik heb een micro simkaart nodig. Hoe vraag ik die aan?

  • 10 March 2017
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

ik heb sinds kort een andere telefoon ( samsung galaxy S5 mini), maar het sim kaartje past niet, kan ik nu een ander simkaartje aanvragen.
icon

Beste antwoord door franswon 10 March 2017, 21:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

ik heb sinds kort een andere telefoon ( samsung galaxy S5 mini), maar het sim kaartje past niet, kan ik nu een ander simkaartje aanvragen.
like this+ 0Quote
Reputatie 7
Badge +9
Hallo geeske,

Via Mijn Simyo kan je een vervangende, 3 in 1 simkaart aanvragen, de kosten bedragen € 5,--, deze worden via je beltegoed bij prepaid of op je factuur voor sim-only verrekend.
had ondertussen al een aangevraagd..maar ben bang dat ik dan weer 1 krijg voor mijn oude telefoon..terwijl ik er nu een voor samsung S5 nodig heb,,kan ik hem dan ook terug sturen.
Geeske, je ontvangt een vervangende sim. Deze bestaat uit - standaard...micro en nano. Jij hoeft enkel de sim te activeren bij ontvangst en de middelste uitdrukken. Jouw nieuw toestel heeft de micro sim.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-vervangende-simkaart-doet-het-niet-50

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-voor-simkaart-heb-ik-nodig-45?c=25
Reputatie 7
Badge +9
Hoi geeske,

Het is een 3 in 1 simkaart, je drukt het gewenste formaat uit en plaatst deze in het toestel, je hebt dus 3 verschillende formaten simkaarten in 1, die voor de S5 zit er ook tussen hoor (de middelste), ik heb ook een S5, uiteraard met simkaart van Simyo.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Geeske,

Ik snap heel goed dat jij je zorgen maakt!

Wees erop gerust dat je het juiste simkaart formaat van ons zult ontvangen. Ik zie dat Friesian en franswon je dit heel goed hebben uitgelegd, want het klopt dat je een 3-in-1 simkaart van ons ontvangt. Deze simkaart bestaat uit een normale, micro en nano simkaart. Jij kan de middelste simkaart eruit drukken om in je Samsung S5 te gebruiken.

Inmiddels heb je al een vervangende simkaart aangevraagd. Je ontvangt je nieuwe simkaart binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Zodra je de simkaart hebt ontvangen, kun je 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad 'Instellingen' > 'Simkaart'. Gaat het lukken zo? :)

@Friesian en franswon, bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Reageer