.

Beantwoord

Waarom krijg geen MB's maar alleen belminuten/sms?

  • 1 August 2015
  • 8 reacties
  • 524 Bekeken

Hallo simyo

Ik had een abonnement van 11,- per maand
Ik zou dan 100 belminuten/sms en 500 MBs krijgen
In plaats daar van kreeg ik 500 belminuten/sms en 0 MBs!? Dit vind ik heel erg raar en hoop hier antwoord op te krijgen

Groetjes jarmo
icon

Beste antwoord door Ernst 4 August 2015, 11:02

Bekijk originele reactie

8 reacties

Had het abonnement woensdag gekregen maar kreeg toen 50 belminuten en 0 MBs vandaag zou er nieuw tegoed opkomen maar toen kreeg ik dus 500 belminuten/sms en 0 MBs
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jarmokl, welkom op ons forum :)

Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.
Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

In je gegevens zie ik inderdaad precies wat je omschrijft. Ook zie ik dat je inmiddels je internetbundel al aan hebt gezet en je belbundel wordt op 1 september aangepast.
Je hebt besteld via een wederverkoper. Ik raad je aan om met hen contact op te nemen over hoe je bestelling tot stand is gekomen wanneer jij echt juist je bundels hebt aangeklikt.

Wanneer blijkt dat zij een foutje hebben gemaakt en jij daarom nu teveel betaalt, melden ze bij bij ons en zetten wij dat recht voor je.

Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd voor je?
Nee
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jarmokl,

Jammer dat het niet duidelijk is. Wil je aangeven wat er onduidelijk is?

Ik kan het dan verder toelichten 🙂
Ik betaal nu 1 extra maand 7,- teveel omdat ik 500 belminuten heb terwijl ik dat niet eens besteld heb.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jarmokl,

Omdat je deze bestelling niet via Simyo hebt gedaan, moeten we je verwijzen naar de verkoper waar je dit hebt gedaan. Er is dan overduidelijk iets fout gegaan en dat kunnen zij voor je herstellen 🙂.

Heb je al contact met ze opgenomen?

Groetjes, Tiury
Ja dan is het bij simyo fout gegaan want ik kijk heus wel goed wat ik bestel.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jarmokl,

Het kan dat je verkoper het verkeerd heeft doorgegeven. Waar de fout ook ligt het is belangrijk dat je met de verkoper contact opneemt. Het wordt op die manier gewoon opgelost ;)

Heb je hier nog een vraag over?

Reageer