.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik moet betalen voor een nieuwe Prepaid simkaart?

  • 27 February 2017
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo!
Hoe kan het dat er 5 euro aan kosten af gaat bij bestellen van een prepaid simkaart + tegoed? Overal lees ik over gratis simkaart, maar dat is dus duidelijk niet het geval. Zo verdwijnt het tegoed snel van onze dochter, zonder dat ze werkelijk een belletje gedaan of smsje/appje gestuurd heeft!
icon

Beste antwoord door Caspar 28 February 2017, 14:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi S-klant,
Het is niet toegestaan om de naam Simyo in de gebruikersnaam te hebben, een moderator zal dit aanpassen.



Je krijgt een gratis simkaart toegestuurd met daarop een beltegoed van 7.50 euro. Hallo als dat niet gratis is dan....uhh ja wat dan? :)
De geïnvesteerde, betaalde 5 eur heb je dus duidelijk terug + 2.50 !

Ik geloof dat er een misverstand is.
Er is 5 euro van onze bankrekening afgeschreven. Daarnaast is ook van het beltegoed 5 euro afgegaan met omschrijving 'fee simkaart'. Lijkt mij dat het dus dubbel wordt afgetrokken....
Dit is idd een fout, hier moet webcare naar kijken.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Prepaid klant,

Welkom op 't forum 🙂

Ik heb je naam gewijzigd omdat je geen naam mag hebben met Simyo erin. Wil je toch een andere naam? Stuur me dan even een privébericht en dan pas ik het voor je aan.

Je betaalt bij Simyo € 5,- voor een nieuwe Prepaid simkaart met € 7,50 beltegoed. De € 5,- gaat niet meer van je beltegoed af. Ik heb even gekeken naar je aansluiting en zie dat dit ook niet het geval is bij jou. Je hebt internet verbruikt en daar is je beltegoed voor het grootste gedeelte aan op gegaan. Dit kan je overigens ook allemaal zien op je Mijn Simyo. Heb je daar al eens gekeken? Of zie je daar wat anders?

Ik hoor graag van je!

@Ray en Friesian, bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer