.

Beantwoord

Waarom kan ik niet op internet?

  • 30 April 2016
  • 5 reacties
  • 786 Bekeken

Hallo,

Ik heb gister een bundel voor 100 mb afgesloten. Die bundel koste 4 euro en duurt een maand. Nou heb ik mobiele gegevens op mijn mobiel aangezet maar er staat dat de dienst niet beschikbaar is. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Mijn mobiel is een HTC one m7.

Groeten
icon

Beste antwoord door Caspar 2 May 2016, 14:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi simeon1892,

Wat raar dat je niet kunt internetten!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en de internet optie gereset. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft gewerkt.

Kijk verder je internetinstellingen goed na. Klik hier om te zien hoe je dat kunt doen voor jou toestel!

Groetjes,
Caspar
Hallo,
Ik heb hier precies hetzelfde maar dan met 20mb voor 1 dag! Ik heb een iPhone SE.

Groetjes
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Piet839,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de internetbundel. Ik zie dat er geen beltegoed op je simkaart staat. Al heb je een bundel, dan kun je niet internetten, omdat er automatisch een blokkade komt te staan op de simkaart in verband met het ontbreken van het beltegoed.

Het is dus aan te raden om altijd beltegoed op je simkaart te hebben als je wilt internetten vanuit je aangekochte bundel.

Laat je weten of je hier wat mee kunt?

Groetjes,
Ilias
Ik heb een iPhone 5s, ik heb een internet bundel gekocht maar ik krijg ook geen verbinding. Ik heb alle instellingen gechecked maar kan niks vreemds ontdekken.
Badge +7
Hoi Indra,

Welkom op het Simyo forum! :D

Wat jammer dat je geen verbinding krijgt met internet! Ik heb je instellingen nagekeken, en ik zie dat bij jou de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit staat. Deze kun je heel eenvoudig aanzetten op Mijn Simyo. Zodra je ingelogd bent, ga je naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Daar zie je de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' staan. Deze zet je aan. Als je vervolgens even je telefoon uit en aan zet, kun je daarna gebruik maken van je internetbundel.

Laat je het weten of het gelukt is?

Groetjes,
Samantha

Reageer